1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ZTE Tukiasemaa ei löydy

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi _sookie_ 10.09.2011.

  1. _sookie_

    _sookie_ Member

    Liittynyt:
    10.09.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heippa! Olen hankkinut n.kk sitten ZTE blade (2.2) Vihdoin hankin Telefinlandilta tähän kiinteän netin jota en nyt sit saa mitenkään toimimaan. Olen katsonut netistä ja ohjekirjasta ohjeita ja yksi ongelma on puhelimessani kun käsketään menemään Asetukset-> Langattomat ominaisuudet ja verkot -> Matkapuhelinverkot -> Tukiasemien nimet niin minulla ei ole ollenkaan kyseistä kohtaa kun tukiasemien nimet? Olen yrittänyt menun kautta mutta ei saa lisättyä tai tehtyä mitään.
    Miten saan kyseisen kohdan siihen vai onko muuta keinoa saada netti toimimaan?
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ne asetukset pitäisi kyllä olla täällä: Menu > Asetukset > Langattomat ominaisuudet ja verkot > Matkapuhelinverkot > GSM- ja UMTS-asetukset > Tukiasemien nimet
     
  4. JussiFX

    JussiFX Member

    Liittynyt:
    07.08.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    16
    Pisteet:
    18
    Kannattaa varmaankin katsoa että sinulla on kytkettynä päällä:
    Asetukset -> Langattomat toiminnat ja verkko -> Matkapuhelinverkot -> Käytä pakettitietoja [x]

    Muuten ei netti toimi :)
     

Jaa tämä sivu