Vie huoltoon ja/tai vaadi uusi. Eipä enempää kannata alkaa ruveta kikkailee, jos ei tehdasasetusten palauttuksella tokene. Huoltoon vaan.
Eipä noihin kannata paljon omia räpellyksiä tehdä. Sain palautettua alkuasetuksiin ja pelaa nyt taas hyvin. http://www.mbnet.fi/uutiset/index.asp?Uutinen=3136
Kysymys kuuluu että: saako tuohon ilmaiseksi GPS-sovelluksen jossa ääniohjaus sekä se näyttäisi nopeuskamerat? onko nuo ominaisuudet mukana tulevassa google maps ohjelmassa? Jos saa, niin nokian 5800xm saa siirtyä eläkkeelle.
Semmonen pieni vinkki tohon akun keston parantamiseen, että kannattaa tiputtaa se ZTE Blade vesilasiin ni akunkesto parantuu huomattavasti! (=
en jaksa nyt koko palstaa lukea ,mutta sain tuon 3.2mp mallin, ja on hyvin toiminut mutta. Minulla on saunalahden liittymä, mutta sen internet ei toimi tässä? operaattoreissa ei voi edes valikoida saunalahtea. tein saunalahden ohjeet sen luomikseksi mutta ei toimi. ja vaatiiko ZTEN gbs ja navigointi aina internettiä? kun kartat on ladattu
dataroaming päällä? Joskus vaatii tuon sauniksen liittymissä blade. Löytyy sieltä asetuksista. Ja luulen että google maps tarttee sen yhteyden ainakin reitin laskemiseen, mutta ilmeisesti sen jälkeen ei välttämättä. JOstakin joskus luin näin. Tosin eipä tuo data niin kallista enää sauniksella ole.
Mikä olisi hyvä ohjelma tuohon navigointiin? jos tuo ei ole kovin hyvä suomessa?? millä saisi nopeudenkin tietoon.
onko tuossa bladessa mahdolisuus ottaa se toiminto pois päältä, kun kirjoitat viestiä, niin se ehdottelee niitä sanoja ja valitsee niistä melkein kokoajan, ja pitää olla kokoajan painamassa se takasin siihen mitä itse haluaa..
Olisi nyt itsellä hankinnassa zte blade ja mini netti saunalahdelta, hintaan 5,90e/kk. Mutta tuli miettineeksi että toimiiko yle areenan mobi versio 0.5mb netillä? Kiitoksia jo etukäteen.
Bladessahan ei toimi flash, koska 2.1 android ei sitä tue. Eli siis areena, ruutu.fi yms sivut jäävät katsomatta. Yle areenasta on tosin oma sovelluksensa, jonka voi ladata marketista. Toimivuudesta en tosin sano mitään tuolla 0,5mb netillä, itsellä rajoittamaton nopeus ja sillä nuo ainakin pelaavat ihan kohtuu hyvin.
Ja vaikka tuo kännykkä tukisi flashiä, niin selaib tökkisi aika pahasti flash sivuilla. ( Hidas puhelin).
Muuten onko tuossa ''uudessa'' ZTE Blade White:ssa Android 2.2? Huhuja olen kuullut esim.: http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,16090.msg156142.html#msg156142 ja http://www.esphoneblog.com/2011/03/01/zte-blade-coming-in-white-available-in-april/kannattaako noita huhuja uskoa?
Ostin kyseisen ZTE Blade androidkännykän perjantaina 2.4, ja nyt vehje reistailee jo ja kunnolla. Esim. Kun puhuu puhelimessa toisen kanssa niin puhelin voi yhtäkkiä sammua, tai sitten sen kanssa jonka puhuu ei ollenkaan kuule mitä sanoo. Muita ongelmia on myös juuri kun puhuu toisen ihmisen kanssa niin puhelin alkaa kirjoittaa numeroita ylös vaikka luuri olisikin 10 senttimetriä korvasta. Nettiselailuun tosi hyvä kännykkä, muuten voisi sanoa että se on täys SUSI puhelin. Vien puhelimeni takaisin myymälään, koska en ole tyytyväinen kyseiseen ZTE Blade puhelimeen.