1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Zte Blade / tallennus muistikortille

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ettane 28.04.2011.

  1. ettane

    ettane Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    523
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Päivitin Zte:n, ja siinä on nyt Android 2.2. Eli ohjelmien tallennus muistikortille pitäisi onnistua. Tallentaa kuitenkin suoraan puhelimen muistiin kysymättä mihin tallennetaan. Eikä anna siirtää ladattuja tallennuksia kortille. Missähän vika?

    Jos joku osaa neuvoa, olisin erittäin kiitollinen.
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Kaikki ohjelmat eivät tue muistikortille asentamista/siirtämistä. On siis ohjelmasta, ei puhelimesta kiinni.

    Roottaus ja custom romien asentaminen auttaa tähänkin ongelmaa, siis jos tilan loppuminen haittaa...
     
  4. ettane

    ettane Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    523
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Kuinka vaativa operaatio tämä roottaus ja custom romien asentaminen on? Itse olen kuitenkin puhelinten kanssa kokolailla peruskäyttäjä. Puhelimessa nyt ab. 5 ohjelmaa, joista yhtään ei saa siirrettyä muistikortille.

    Onko siihen ohjeita jossain? (mieluiten Suomeksi) :)
     
  5. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Onhan siinä aina oma hommansa ja riskinsä ainakin kun ensimmäistä kertaa roottaa ja customeita asentaa. Itse en zte:n roottaamisesta tiedä mitään kun en sitä omista eikä googlettamallakaan osunut suoraan mitään ohjetta silmiin.

    Jos roottaaminen kiinnostaa, kannattaa lukea matkapuhelinfoorumilta ja murosta ZTE Blade ketjut läpi ja kysellä sieltä roottaus apuja. Niissä ketjuissa tuntuvat puhuvan paljon roottauksesta ja customien asentamisesta.

    Jos englanti taipuu, kannattaa tsekata myös XDA:n foorumi.
     
  6. Palffy

    Palffy Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2009
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on virallinen Android 2.2, koska tilasin pari viikkoa sitten tuon Bladen 2:sen.
    Minulla toimii niin, että: Menet valikkoon - Asetukset - Sovellukset - Hallitse sovelluksia.Sieltä löytyvät kaikki ladatut, asennetut sovellukset ja niitä painamalla voit mm.: Poistaa asennuksen, Pysäyttää sen, Siirtää SD-kortille.
     
    Viimeksi muokattu: 28.04.2011
  7. ettane

    ettane Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    523
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Joo, itse päivitin Zte:n sivujen kautta omani 2.2 muotoon. Tosin se piti tehdä Ruotsin Zte sivujen kautta. Samaa reittiä olen koittanut mennä, mutta niitä ohjelmia joita itselläni on, ei anna siirtää kortille. Mutta kuten tuossa on puhetta ollutkin, se vissiin on ohjelmista kiinni eikä Androidin versiosta.
     
  8. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Android 2.2 versiossa tuo tuli siis vasta mahdolliseksi, mutta kuten jo aikaisemmin oli puhetta, on ohjelmien siirtäminen muistikortille kiinni ohjelmasta ei puhelimesta.
     

Jaa tämä sivu