1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Zonealarm

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi nikozjr 08.04.2008.

  1. nikozjr

    nikozjr Guest

    Niin eli eikäs tuo palomuuri ole aika raskas?
    oisiko teillä ehdottaa kevyempiä palomuureja ton tilalle ei oikein ton windowsin oman paloomuurin varaan enää uskalla jättää..
    Kiitoksia vastanneille näin etukäteen.
     
  2.  
  3. piller9

    piller9 Member

    Liittynyt:
    28.05.2006
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Comodoa suosittelen, ei ole raskas, mutta on erittäin hyvä palomuuri. Se herjaa alkuun kylläkin aika paljon, mutta rauhoittuu sen jälkeen. :D Jos haluat sen, niin voin neuvoa sinua siinä, kunhan kerrot vain, että mikä on käyttiksesi ja onko se 32- vai 64-bittinen ja että onko sinulla eri käyttäjätilejä.
     
  4. petays

    petays Member

    Liittynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Enpä ole kuullutkaan että Zonealarm olisi raskas. Tosin en ole käyttänyt sitä pariin vuoteen mutta aikoinaan olin tyytyväinen.
    Olettaisin että se on edelleen hyvä suojaamaan ja tuskin raskas. Korjatkaa jos olen väärässä.

    Pelkkä palomuuri ei paljon auta kun useat hyökkäykset tulevat selaimen tai sähköpostin kautta. Itse olen juuri harkitsemassa jonkin "internet security suite" ohjelmiston hankkimista jossa on kaikki ja jota lapsetkin osaavat käyttää.
     
  5. jeha93

    jeha93 Member

    Liittynyt:
    24.10.2007
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on ZoneAlarm eikä todellakaan ole raskas, vaan pätevä palomuuri. Itsellä meni hermot Comodon kanssa, ja se päästi enemmän läpi kuin tämä ZoneAlarm, jota nykyään käytän. En tiiä sitte oliko käyttäjässä vika:D Mutta Zonee suosittelen enemmän kun Comodoo! Comood ja Zone ovat lähes yhtä kevyitä/raskaita, kuinka haluaakaan sanoo. Korjatkaa jos oon väärässä! Itselläni ainakin Zone on toiminut kaikin puolin paremmin...
     

Jaa tämä sivu