1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ZoneAlarm asennusongelma

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi jehu80 20.05.2009.

  1. jehu80

    jehu80 Regular member

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on käytössä ZoneAlarm palomuuri ja nyt palomuuri ilmoittaa päivitystarpeesta. Kun lataan päivitystiedoston ja alan asentamaan päivitystä, tulee aina ruutuun tämä virheilmoitus.

    Olen kokeillut asennusta myös palomuuri/virustorjunta sammutettuina, ei auta. Tämän jälkeen poistin palomuurin kokonaan ja hain sen uudelleen ZA:n sivujen kautta. Sama juttu, asennus ei onnistu. Asennus onnistuu download.fi -sivuston kautta, josta saa suoraan oikean asennustiedoston, eikä vain linkkiä siihen. Download.fi sivuston ZA vain on jo valmiiksi vanhentunut ja taas palataan tuttuun ongelmaan; kun lataa päivitystiedoston, ei asennus onnistu.

    Mistä ihmeestä tässä on kyse? Osaako joku neuvoa minulle, miten saan tuon päivityksen onnistumaan normaalisti?

    KIITOS.
     
  2.  
  3. BlackPawn

    BlackPawn Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2009
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En osaa sanoa tuohon päivitys ongelmaan mitään, mutta ainahan voit vaihtaa ZoneAlarmin johonkin toiseen tuotteeseen. Esim. Comodo on kuuleman mukaan myös palomuurien kärkikastia.
     
  4. jehu80

    jehu80 Regular member

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Comodosta olen kuullut ja Sygatea joskus kokeillut. ZA on paljon Sygatea selkeämpi ja sen mitä Comodosta olen kuullut, on sekin hieman erikoinen jatkuvine kysymyksineen...

    Periaatteessa tuo palomuuri ei varmaan olisi edes "pakollinen", kun onhan modeemissakin joku palomuuri (Zyxel P660-HW-D1). Nyt tuo vanhentunut ZA pyörii kuitenkin koneessa. On kyllä ihme homma...

    Jos viitsitte, niin kokeilkaapa ladata tuo ZA heidän omilta sivuilta ja onnistuuko asennus WinXP-koneeseen?

    http://www.zonealarm.com/security/en-us/zonealarm-pc-security-free-firewall.htm
     
  5. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Jostakin olin lukevinani pari päivää sitten, että uusimmassa versiossa olisi jokin pieni konflikti Spyware Blasterin kanssa, onko se asennettuna?

    Itse kokeilin jonkin aikaa sitten varakoneessani PC-Toolsin palomuuria, ja se oli kyllä selkeä ilman mitään ylimääräistä.

    Comodosta saa ne kyselyt vähenemään kun ottaa Defence+ -toiminnon pois päältä, ja muutenkin katselee sen asetuksia vähän läpi. Safe Surfia ei sitten saa asentaa!! Ja älä myöskään asenna sen mukana tulevaa virustorjuntaa mikäli sinulla sellainen jo on :)
     
    Viimeksi muokattu: 22.05.2009
  6. Joensuu

    Joensuu Active member

    Liittynyt:
    08.05.2007
    Viestejä:
    2,545
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
     
  7. jehu80

    jehu80 Regular member

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole. Vain ZoneAlarm ja Avast antivirus löytyy.

    Jos alkaa häiritsemään, eikä mikään muu auta, niin kaipa kokeilen sitten tuota Comodoa. Onko sen raskaudesta mitään tietoa vrt. ZA?
     
  8. Joensuu

    Joensuu Active member

    Liittynyt:
    08.05.2007
    Viestejä:
    2,545
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    kopioi/liitä ja laita googleen, Sunbelt Personal Firewall sieltä pääsee eteenpäin...
     

Jaa tämä sivu