1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ZA Pro blocklist ja Emule ongelma

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi realnerd 25.09.2003.

  1. realnerd

    realnerd Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2003
    Viestejä:
    227
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli hain methlabin sivuilta nuo IP-ranget ja lisäsin ZA:iin, jonka jälkeen Emule ei enää yhdistänyt servuille (todella harvoin ja huonoihin servuihin yhdisti).
    Mahtaisikohan joku tietää mistä moinen johtuu? Tarkistin kyllä että kyseisten servujen IP:t eivät ole Blocked Zonella.
    Sain kyllä toimimaan kun avasin Incoming TCP portin 4662, mutta en tietenkään haluaisi pitää sitä auki, kun ennenkin toimi ilman erillisiä porttien availuja...
    PeerGuardianiin en koske pitkällä tikullakaan, koska ZA hoitaa saman asian paljon varmemmin eikä kuluta 80% prossutehoista...

     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eiköhän ihan normaali palomuuri toimi ihan hyvin kun puhkoo vain nuo portit muulille.
    Jos et ole tolla ZoneAlarmilla aikasemmin blokannut mitään Emulen liikennettä niin voi olla että siellä on mennyt Allow Deny jutut nurinpäin tai jotain.
     
  4. realnerd

    realnerd Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2003
    Viestejä:
    227
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen siis blokannut nuo IP-ranget kokonaan, en pelkästään Emulelta. Kuinka voin avata tuon 4662 sisääntulevan pelkästään Emulelle? Kokeilin kyllä säätää Program Controlista Emulen Expert asetuksia, mutta en onnistunut. Voisitko selventää kuinka tuo pitää tehdä? Olen aika newbie netti jutuissa, kun yhteyskin on ollut vasta vajaan vuoden...

    Siis eikö Emulen pitäisi toimia kun olen antanut sille täydet oikeudet???
    Täytyy olla jotain ristiriitaa noitta blokattujen IP-alueitten kanssa...Ei millään jaksaisi tarkistaa kun niitä on vain 672 :)


    No niin löytyihän se syypää :) RIAA:n alue oli 0.0.0.0.-12.x.x.x. tiedä sitten mistä johtui koska otin xml-fileen methlabin sivuilta copy-pastella ZA:iin ja alkuperäinen oli kuitenkin ihan oikeissa rajoissa...
     
    Viimeksi muokattu: 25.09.2003

Jaa tämä sivu