1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yritän asentaa peliä binistä mutta ei onnistu.

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jaa777 01.06.2005.

  1. jaa777

    jaa777 Member

    Liittynyt:
    01.01.2005
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli yritän asentaa peliä bin ja cuesta. Olen kokeillut alcohol 120% ja deamon toolsia. Kummassakaan ei oo toiminut valittaa autorun.exe havaitsi virheen ja tuote on suljettava. Olisko keinoa mitenkä sais toimii ton. Muut pelit olen aina saanut asennettua ilman ongelmia mutta tää vaan ei suostu toimii.
     
  2.  
  3. masi84

    masi84 Guest

    Onko ensimmäinen peli jota yrität asentaa bin/cue-imagesta? Käytätkö virtuaalista asemaa asennukseen? Jos kaikki muut toiminut moitteettomasti, mutta tämä ei kannattaisi yrittää tehdä uusi image pelistäsi, jos mahdollista. Itsellä ollut sama ongelma johtuen huonosta image tiedostosta.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.06.2005
  4. insc

    insc Member

    Liittynyt:
    24.01.2005
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mene virtuaaliasemalle, jossa näät sen levyn hakemistot / tiedostot.
    etsi setup.exe, käynnistä se, toimiiko?
     
  5. jaa777

    jaa777 Member

    Liittynyt:
    01.01.2005
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käytän virtuaali asemaa ja olen asentanut ennenkin bin/cue-imagesta. tämä kyseinen peli käyttää securom 7 suojaa. Kuulin että uusin alchol 120% tukee tota mutta ei se silti toimi vaikka hain uusimman. Minä kokeilin tota että menen asemaan ja etsin setup.exe mutta eipä näytä olevan muuta ku autorun jutska ja sun muita tiedostoja no kokeilen silti sitä niin silti antaa errorin. Siis miten se uusi image tehdään pelistä.
     
  6. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Jos autorun kettuilee, avaa cd tiedostonhallinnasta ja suorita setup.exe .
     
  7. masi84

    masi84 Guest

    Alcohol 120% imagen luonti:
    image-welho -> valitse cd/dvd-laite -> valitse lukunopeus -> valitse levytyyppi (yleensä automaattisesti, tässä tapauksessa "securom *")
     
  8. jaa777

    jaa777 Member

    Liittynyt:
    01.01.2005
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain toimii kiitoksia kaikille vastanneille.
     
  9. masi84

    masi84 Guest

    Olis kiinnostavaa kuulla, miten sait loppujen lopuksi toimimaan? Uudella imagella?
     

Jaa tämä sivu