1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Youtube ongelma

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi juhis82 23.06.2013.

  1. juhis82

    juhis82 Member

    Liittynyt:
    05.08.2012
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Yritin etsiä sopivaa aluetta mutta nyt ei oikein leikannut, joten anteeksi jos tuli väärälle alueelle

    Elikkäs ongelma on sellainen kun yritin mennä Samsung 8005 television kanssa youtubeen. Kirjautumisvaiheessa se pyytää menemään osoitteeseen youtube.com/active ja antamaan koodin.

    No menin tuohon osoitteeseen, mutta sitten youtube antaa tälläisen ilmoituksen "
    Tämä tili on suljettu vakavien tai toistuvien yhteisön sääntöjen rikkomuksien ja/tai tekijänoikeusloukkausväitteiden vuoksi." vaikken edes ole kirjautunut sisälle youtubeen.

    Sikäli outoa kun itse en ole koskaan ladannut youtubeen mitään videoita. Ellen ole siinä tehnyt sitten väärin että olen tehnyt soittolistoja youtubesta löydetyistä videoista, mutta eikös se ole sallittu mun tietääkseni. Siis tehdä soittolistoja videoista joita sieltä löytyy. Ja jos tili on suljettu niin eihän mun pitäisi sillon päästä edes kirjautumaan sisälle

    Edit: Kokeilin laittaa samalla tunnuksella kännykän kautta ja onnistui. Joten nyt en tajua missä voi vika olla, koska jos se on tunnuksesta kiinni niin sillonha ei pitäisi onnistua millään laitteella

    Eli osaisko joku sanoa missä vika?
     
  2.  
  3. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Itse en ole vielä ehtinyt tuota kirjautumisvaihetta kokeilla 2-viikkoa sitten ostetussa 8005 sarjalaisessa. Toisaalta sitä youtubea voi käyttää ilman kirjautumistakin sinne jollei omia soittolistoja halua muokata.
    Täytyy kokeilla vielä tänään tuota kirjautumishommaa.

    Edit:
    Tuli kokeiltua tuo homma. Ensin menin youtubeen ilman kirjautumista ja sitten tuolla activointi hommalla ilman ongelmia. Olen joskus tehnyt tuonne jonkun soittolistan aikoja sitten eikä tullut sen kanssa nyt ongelmia. Joten kysymykseesi en nyt osaa sanoa että mikä mättää.

    Muillakin on noita samoja ongelmia.
    http://www.google.fi/search?client=...60,d.bGE&fp=8d6d00412a594f5e&biw=1276&bih=674
     
    Viimeksi muokattu: 23.06.2013

Jaa tämä sivu