1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Youtube kirjautumis/Rekisteröimis ongelmia.

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi mcsindy 05.02.2008.

  1. mcsindy

    mcsindy Guest

    Miksi minä en pääse kirjautuman, Youtuben vaikka salasana ja nimimerkki ovat, oikeat minun entinen nimimerkki poistettiin Youtubesta sinä samalla poistu muun kaikki videot minä rekisteröidyin uudestaan Youtuben ja mää pässin sinne ja muun piti vahvista rekisteröitymiseni sähköpostiin kautta minä vahvistin ja yritin kirjautua uudestaan Youtuben enkä pääsyt kirjautuman miksi? mikä voisi olla syy? tule vain tämmöinen punainen teksti kun yritän kirjautua Your account has been permanently disabled. en tiedä mitä toi tarkoita apua! Olen minä yrittänyt uudestaan rekisteröityä mutta sekän ei, ennän, onnistu tule vain tämmöinen punainen teksti kun yritän kirjautua Your passwords didn't match; try retyping them. ja välillä tulee tämmöinenkin teksti The verification code was invalid or has timed out, please try again.. en saa noista teksteistä mitään selvä mitä ne oikein tarkista
    mene pää ihan sekaisi. Apua! mikä nyt neuvoksi? tarvisin kiireesti nevoja.
    [​IMG]
     
  2.  
  3. JussiN

    JussiN Member

    Liittynyt:
    27.11.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Your account has been permanently disabled= Tilisi on poistettu käytöstä pysyvästi
    Your passwords didn't match; try retyping them= Salasanasi eivät täsmänneet; yritä syöttää ne uudelleen
    The verification code was invalid or has timed out, please try again= Syöttämäsi tarkistuskoodi oli väärä tai vanhentunut, ole hyvä ja yritä uudelleen
     

Jaa tämä sivu