1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Youtube hidastelee...

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi vvss 23.01.2011.

  1. vvss

    vvss Member

    Liittynyt:
    22.11.2010
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli lähes aina kun katselen youtubella videoita, niin youtube lataa videot todella hitaasti. Speedtest.netistä sain tulokseksi download speed 10.01mb/s ja upload speed 22.71 mb/s. Eli aika hyvät? Mulla on langallinen kuitunetti ja muuten netti toimii todella nopeasti ja tiedostot ym. latautuvat todella nopeasti. Olen koittanut kaikilla eri selaimilla ja yrittäny asentaa flashia uudestaan ym... Ja nortonin 2011 virustorjunta on koneessa siis. Mikä mahtaisi olla avuksi?
     
  2.  
  3. Crus4der

    Crus4der Regular member

    Liittynyt:
    09.11.2010
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä väittäisin, että katselet niitä pätkiä vaan semmoseen aikaan, että on "porukka liikkeellä" eli itse olen huomannut ainakin todella karvaasti sen totuuden, että youtuben oma "kaista" ei piisaa silloin kun on todella aktiivinen hetki menossa... Itsellä tuntuu, että voi toimia muutaman päivän nätisti ja sitten taas alkaa "takkuilu".. huomaahan samaa ongelmaa monien muidenkin suosittujen saittien kanssa... Näin se vaan on...
    Toki jos sinulla tuo ongelma on "ikuinen" ja ei koskaan ole mitään vaihtelua youtube lataus nopeuksissa niin sitten on varmaan muussa vika....
     

Jaa tämä sivu