1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

You Tube ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Capro 04.02.2012.

  1. Capro

    Capro Regular member

    Liittynyt:
    10.03.2004
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen käyttänyt Im Too You Tube converteria Trial-versiona ja hyvin on toiminut. Siinä
    oli kuitenkin se puute, että se toisti omaan tiedostoon tallenusta videosta vain 3 minuuttia. Ostin siis täysversion, mutta nyt sitä omaa tiedostoa ei saa soitettua millään. Olen kokeillit useilla eri formaateilla ja useilla eri soittimilla, mutta il-
    man tulosta. Olen tehnyt monta dvd-levyä aiemmin lataamistani videoista ja nämä levyt
    em. soittimet kyllä toistaa. Missä siis vika? Mielenkiinnosta kokeilin uudelleen Trial-
    versiota, muttei sekään enää toiminut kuten aiemmin. Mielenkiinnolla odotan kommentteja.
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Vaikea edes arvata, kun ei tunne ko. ohjelmaa. Pitikö maksullinen versio ladata ja asentaa uudelleen, vai lisättiinkö demoversioon vain saatu rekisteröintikoodi? Koodi kannattaa siirtää copy-paste-menetelmällä.

    Latasitko ja asensitko maksullisen version erikseen? Silloin demoversio olisi varmaan kannattanut poistaa ennen uuden asennusta. Ehkä nyt kannattaisi ensin poistaa koko asennus Windowsin Lisää tai poista sovellus -toiminnolla ja sen jälkeen vielä puhdistaa pois rekisterimerkintöjä CCleaner -ohjelmalla. Tämän jälkeen sitten asennetaan maksullinen versio uudelleen.
    Mieleen tuli, että saattaisiko trial-versiosta olla jäänyt rekisteriin joku ongelma, joka estää uuden version toiminnan, vai toimiiko ohjelma edelleen, mutta lopputulosta ei voi toistaa? Jos katsot lopputuloksen tietoja, niin näyttääkö kaikki koodekki- yms. tiedot olevan kuten toimivassa videossa?

    Oletan, että koska ohjelma on ennestään tuttu, et ole vaihtanut sellaiseen koodekkiin, jota videoplayerisi ei tunne.
     

Jaa tämä sivu