1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yllättävä kaatuilu

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Mikku91 26.02.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Mikku91

    Mikku91 Member

    Liittynyt:
    20.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä paripäivää tullut temppuiltua koneen kanssa ja kun ei itse ongelmaan tunnu löytyvän ratkaisua niin tänne tulen nyt kirjoittelemaan.

    Ongelmana siis, olen havainnut että kone on alkanut kaatuilemaan tiettyjä tiedostoja avatessaan, ensin parin biisin kanssa (ohjelmana WMP jota aluksi epäilin virheentuottajaksi) sitten parin video tiedoston kanssa ja tänään vaihtaessani taustakuvaa eli parin kuvatiedoston kanssa. Jos kappale on syypää niin windows media player jää kyllä soittamaan biisiä 2-3sekunnin pätkimisen kanssa. Alt + Ctrl ja Deleten painaminen tuottaa aika vähän tulosta, yleensä rebootilla saa korjattua. Suoritin käyttö ei nouse ja viruksia ei ole koneelta löytynyt vaikka olen skannaillut eriohjelmilla.

    Ongelma esiintyy vaan tiettyjen tiedostojen kanssa mutta niitä tiedostoja tuntuu tulevan joka päivä lisää. Jos joku jonkinnäköistä ratkaisua keksii niin otan mielellään niitä vastaan. Koneen käyttöjärjestelmänä on Windows Vista.

    edit: Tänään WMP kaatui jos aloitin kännykkään musiikin synkronoinnin, tapahtui 3 kertaa peräkkäin ja aina kun WMP kaatui niin hetkenpäästä koko koneeseen ei saatu yhteyttä...
     
    Viimeksi muokattu: 09.03.2011
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu