1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ylisuuren avin poltto

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi edgar_90 07.08.2002.

  1. edgar_90

    edgar_90 Member

    Liittynyt:
    06.08.2002
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minulla on 725mt avi divx haluasin poltaasen cd:lle mutta minulla ei ole kuin 700mt cdeitä haluaisin myös tietää miten sen voi muutaa vcd:ksi
     
  2.  
  3. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Tavoittelet myös jonkinasteista ennätystä epäselvän ja välimerkittömän tekstin kirjoittamisessa? Käytetään niitä isoja kirjaimia ja pisteitä jotta lukeminen helpottuu, kiitos.

    Tuosta AVIsta on pikkaisen hankalaa tehdä semmoista hyvää ratkaisua, mutta ainakin yksi olisi semmoinen että napsaiset VirtualDubilla lopputekstit pois ja katsot mahtuuko se sitten.
    Yksi vaihtoehto on ostaa isompi levy, eli vaikka 90 minuutin levylle menee jo helposti.
    Ja tietysti se huonoin vaihtoehto eli jakaa pätkä kahdelle CD:lle...

    VCD:ksi (Video CD, eli se DVD:llä katsottava) AVIsi voit kääntää ohjeilla http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/divx_vobsub_vcdksi.cfm .
     
  4. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mitenkäs tuon 700megaisen levyn ylipoltto, eli kuinka paljon pystyy levylle polttamaan, jos käyttää ylipoltto-vaihtoehtoa?

    Vaarmaankin kannattaa valita Nerosta No Multisession, sit laittaa tuo avi siihen compilationiin, ja polttaa? Jos Nero rupeaa herjaamaan levyn kapasiteetista, niin se ei sitten mahdu... Kai asemasi tukee levyjen ylipolttoa?
     
  5. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    No ylipoltto riippuu käytettävästä aihiosta, mutta 710 MB on semmoinen että siinä romahtaa hermot kun odottaa sitä Neron "burn process failed" ilmoitusta. 705 olen itse pistänyt TDK:n kaikille aihioille ja ikinä ei ole mennyt pilalle. 707 MB parille Memorexille.

    Nerossa ei toimi overburn jos tuo multisession on päällä. Eli no multisession ja finalize disc. Burn modeksi Disc-at-one-96 ja nopeudeksi 4X. Tuolla pitäisi saada menemään ne viisi ylimääräistä megaa tuonne levylle.
     
  6. r_sainio

    r_sainio Member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Se 725 voi olla kiikun kaakun saako sen mahtumaan. Itse olen saanut onnistuneesti 721MB kirjoitettua. Kirjoitusnopeus on ylipoltettaessa hyvä pitää pienenä, niin onnistuminen on todennäköisempää. Esim. 4x on ihan hyvä. Expert features kohdasta enabloi ylipoltto ja laita ajaksi vaikka 83min tms.
    Disc at Once päälle ilman muuta. Itselläni ylipoltto jää jumiin monesti yli 718MB:n poltoissa, mutta yllättävää kyllä levyt toimivat ihan hyvin. Kun vain buuttaa ensin koneen että saa levyn ulos... Kaikki vanhemmat CD-Romit eivät välttämättä osaa lukea näitä ylipoltettuja levyjä, mutta joihinkin auttaa firmware päivitys. Jos 725MB ylipoltto ei onnistu, poista/uudelleenkompressoi lopputekstit, niin sitten mahtuu. Lopputeksteistä kun saa helposti pois parhaimmillaan jopa 20-40MB.
     
  7. Ritari

    Ritari Member

    Liittynyt:
    22.06.2001
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Poltinpa testiksi PCline 80min cdlle 726M. Asema on Samsung 208b. Polttamisessa käytin 8x, mikä on aseman maksimi. Finalize ei polttoprosessissa onnistunut ja failitekstejä tuli lopussa, mut silti levyltä pysty lukemaan kaikki tiedostot ongelmitta.
     
  8. GodFinger

    GodFinger Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2002
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vähän menee ohi aiheen, mutta kysytään nyt, että mistäs sais mahdollisimman halvalla hyviä 90 minuutin CD-R -aihioita?
     
  9. peraWare

    peraWare Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu