1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

YLEn tuleva tosi-tv sarja.

Viestiketju Keskustelua TV-sarjoista -osiossa. Ketjun avasi Feron 15.01.2008.

  1. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Iltalehti.fi uutisoi tänään (15.1.2008) YLEn tulevasta tosi-tv sarjasta, johon YLE etsii ihmisiä, jotka tietävät kuolevansa. Sarjaa aletaan esittämään televisiossa keväällä 2009.

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801157097549_uu.shtml

    Mitäs mieltä olette?

    Aika rankka aihe ja varmasti kaksipiippuinen juttu. Ehkäpä se auttaa joitain kuoleman pelon suhteen. Joillekin se varmasti myös lisää sitä. Toisaalta on hyvä, että uskalletaan tehdä vakavasta asiasta ihmisille miettimisen aihetta, mutta toivottavasti itse ohjelma ei mene läskiksi.
     
  2.  
  3. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jees rankalta kuulostaa,mutta taitaa olla ainoita tv-sarjoja tai leffoja yleensä,jossa pääosan näyttelijää ei enään esityksen jälkeen pystytä haastattelemaan?Onko Suomalaiset niin uteliaita,että seuraavat sarjaa,mielestäni ei tällaisella ohjelmalla ole paljoa viihdearvoa?No aika näyttää.
     
  4. stillborn

    stillborn Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tämä taitaa olla "kopio" hollantilaisesta sarjasta, jota joskus vahingossa katselinkin. Voi toimia täysjärkiselle katsojalle, mutta varmasti kohua herättää totisessa Suomessa tämä. Luin jostain, että jo kriisiapuakin on suunniteltu sarjasta kärsiville. YLE:lle pisteet, että avaavat pelin tällä osastolla, mitähän seuraavaksi?
     
  5. vallu16

    vallu16 Member

    Liittynyt:
    23.08.2007
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo mäki kuulin tästä.mun mielestä on aika masentavaa kattoo ihmisiä ku ne kuolee,tai kertoo miltä tuntuu ku tietää kuolevansa : /
     
  6. BoNeLeZz

    BoNeLeZz Member

    Liittynyt:
    25.06.2007
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun mielestä jokin aika sitten YLEN tyypit sano, että ei tule koskaan esittämään tosi-tv:tä.
     
  7. frenzyone

    frenzyone Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en varmaan sarjaa katso,mutta ihan hyvä että tämäkin aihe tuodaan hiljaisuudesta kuuluviin.
    Oma näkemykseni kuolemaan on tietyistä syistä neutraali,mutta aihe on kuitenkin joka päiväinen totuus monen ihmisen kohdalla.Itse joudun valitettavasti omaisen kohdalla seuraamaan päivittäin sairauden etenemistä,eikä ole tietoa kuinka huonoon kuntoon päätyy ennen kuolemaa.
    Kysymys on MS-sairaudesta,ja sen takia jokainen päivä on arvoitus kunnon ja muistin osalta...
    Kuukaisi jonkun elämästä ja sen näkeminen tekisi pahaa tv:ssä?,jotkut seuraa vierestä kymmenien vuosien "rappeutumista",silloin kuolemalla on jo aivan eri kasvot kun se vihdoin kohdataan.
     

Jaa tämä sivu