1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yleistä mielipidettä PALIT valmistajasta haen teiltä

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Oxdorf86 17.04.2007.

  1. Oxdorf86

    Oxdorf86 Guest

    Terve,elikkä olisi sellanen kysymys että mitä mieltä olette PALIT:in näytönohjaimista ylipäätänsä.itse olen Smartit:lla töissä enkä ole takuuvaihto/huoltoon joutunut toistaiseksi laittamaan kun irtomääriä palitin kortteja (vähän verrattuna esim club3d:hen tai asus:kseen)
    tehoiltaan ovat vastaavia kuin muidenkin valmistajien miltein mutta en osaa sanoa luotettavuudesta omista kokemusksta koska tiedän että palittia menee vähemmän kaupaksi siksi sitä siis ei voi suoraa verrata club 3D:hen tai muihin "massa" valmistajiin.

    itse käytän kumminkin gainwardin sikahintasia näyttiksia
    (8800gts gs) :p mutta merkki tullu vastaan niin monta kertaa tässä työn puitteissa että pakko kysyä

    T:smartitin asiakaspalvelu :p ei ku vaa tuomas
     
  2.  
  3. -WK-

    -WK- Active member

    Liittynyt:
    12.10.2004
    Viestejä:
    1,654
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Muussa ei ole valittamista kuin niissä härömalleissa, Radeon 9800 PRO ja tais olla myös 6800GS-malleista oli puolitetulla muistiväylällä varustettuja ohjaimia, niitä markkinoitiin kuitenkin ilman mitään lisäliitteitä nimessä. Tietysti jos kaupassa selaa pakettia niin voi bongata väylän olevan 128-bit, mutta silloin pitää toki tietää jo jonkin verran ohjaimien speksejä ulkoa..

    Palitin originaalispeksejä noudattavista ohjaimista ei ole itellä pahaa sanottavaa, Sonic-malleja ei ole vastaan tullut.
     
  4. thtorsten

    thtorsten Regular member

    Liittynyt:
    13.01.2007
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ei mitaan pahaa sanottavaa nykyaan Palitista. Itse ainakin ostaisin Palitin 8800GTS tai GTX, koska selvasti halvempia kun muut kortit
     
  5. widetrak

    widetrak Guest

    kaikkihan nuo kortit on tehty kiinassa
    eli se on nyt ihan sama että minkä niistä ottaa.

    ps

    laskekaa niitä postimaksuja siellä smartitssa :D
    huimat 15e
     
  6. Prakka

    Prakka Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2006
    Viestejä:
    467
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistäs ne sitten rahansa saa?

    Aika monet äijät on noita Palitteja kiertänyt kaukaa, mutta itsellä ei ole kokemusta, mutta lukenut olen paljon ja sen takia en ole suositellut. On ihan mukavaa kuulla että muissa korteissa ei ongelmia ole...
     
  7. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joo eipä tuota itselläkään pahemmin ole väliä minkä valmistajaan kortti siellä hyrrää. Tällä hetkellä nyt sattuu sapphiren kortti olemaan. Ja eikös joku palitin 7600-sarjan korteista kellottunut ihan kohtuullisesti :O
     
  8. Oxdorf86

    Oxdorf86 Guest

    ei pysty ny postimaksuja laskee :D ku sen o GNT hinta eli velottaa meiltä sen.joo mutta hyvä kuulla vähä kokemuksia PALIT:eista.
    ittelähän oli tarkotus tohon o0maan uuteen koneeseen laittaa
    Palit 8800gts mutta ostinkin sen gainwardin golden samplen / GS kummin vain sanoo.

    mutta uskaltaa sellasen ostaa jos joskus pitää näyttiksiä ostaa itelle palitin, takuuseen niitä menny tosi vähä
     
  9. jmy

    jmy Member

    Liittynyt:
    19.04.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ite karttanu aina ennen kans tota palittia, mutta nyt ostin 7600 gt kun oli edullisempi ja ei mulla mitään valittamista :)
    hyvin hurraa
     
  10. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse ostin myös Palit 7600gs-näyttiksen. Yleensä välttelen tiettyä merkkiä vasta sitten, kun itsellä jotain pahaa sellaisella käy. Tai jos lähes jokainen kokemus olisi negatiivinen. Minun palit toimii juuri niinkuin pitäisikin.
     
  11. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pakko nyt kysästä Oxford86:lta, että miten teillä on tuo takuuvaihtojuttu?
    Kuinka tarkasti oikeasti katotte esim näyttikset että onko tuuletinta irroitettu/muuta asiaan kuulumatonta?
    Mulla meni x1950pro takuusta läpi vaikka oli tuuletin irrotettu, ruuvit erilaiset kuin alkuperäisessä ja yhden muistin päällä pikaliimaa..
     
  12. Oxdorf86

    Oxdorf86 Guest

    no se pikaliima voi arvelutttaa mutta eiköhän se katota oikeilta "vioiltaan".ei me täälä tarkasteta hevon P:tä että päälisin puolin pyöritetään ja laitetaan menee tonne ulkomaille.sielä tehdään tarkka syyninki jossa esim saatiin mun vanhan 6600gt:n mikromurtumat selville.
     
  13. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kaverilla meni G15-näppis läpi vaikka sitäkin auottu ja kaapelit oli halkeillut (näytön kaapeli, joka meni näppikseen) eikä se ollut kiinni kun sen muoviklipsi oli rikki.
    Helpolla ne sieltä sujahtaa ;) Jatkakaa samaan malliin niin ei tarvitse jännittää aina :D
     

Jaa tämä sivu