Käyttöoppaassa oli myös tällainen kohta: "Jos yhteys epäonnistuu, tarkista reitittimen DHCPasetus. DHCP:n on oltava käytössä."
En nyt halua jankata asiaa sen enempää, mutta tuolla aikaisemmin laittamassasi kirjautumissivun kuvassa kerrotaan selvästi, ettei ole nettiyhteyttä. Tässä kuvassa: "Tarkista verkkoyhteys ja yritä uudelleen." "Siirry verkon määritykseen" tai "Jatka ilman verkkoa" Kai kysyjä ymmärtää kuvassa kirjoitetun tekstin? Sitä en osaa sanoa, mikä mainitun DHCP:n merkitys asiaan on tässä tapauksessa. Käyttöoppaassa sitä on kuitenkin maininta. Edit: Jos verkkoyhteys toimii jollakin muulla palvelulla, pitää keskittyä siihen, mikä estää Google palvelun verkkoyhteyden. Edit: Pitäisi saada kuvia paljon eri asioista, mm. palvelun kuvakkeista ja toiminnoista, jolla netti toimii. Samoin tulisi laittaa kuvia eri palvelujen kirjautumissivuista, Google mukaan lukien.
Onhan se reititin nyt käynnistetty uudelleen? Tässä samanlainen ongelma: https://www.justanswer.com/computer...ps-tv-connects-home-network-not-internet.html
Enpäs taaskaan malttanut olla kirjoittamatta, vaikka asia on minulle vieras tai suorastaan tuntematon. Tuossa kuvassa näkyy ainoastaan kotiverkko, jossa kyseisen laitteen eli ilmeisesti puheena olevan TV:n IP-osoite on 192.168.1.239. Onko se itse asetettu osoite? Epäilystä herätti, kun verkkoasetusten alla olevassa valikossa näkyy korostettuna teksti "Kiinteä IP-m...", joka viitaisi kiinteän IP-osoitteen määritykseen. Eikö valittuna pitäisi olla jokin "Auto-IP", jolloin laite saisi automaattisesti IP-osoitteen aina reitittimeltä? Vai onko reitittimelle tosiaan määritelty oma osoite televisiolle? Ihmetystä herättää edelleen myös DNS-palvelimen osoite, joka nyt on 198.168.1.1. Se on reitittimen oma IP, josta pääsee reitittimen asetuksiin. Eikö tässäkin pitäisi olla valintana "Auto" tai sitten jonkun DNS-palvelimen osoite?
Roikkuu vähän reitittimestä ja asiakkaasta, yleensähän tuo toimii siten että asiakas kysyy reitittimeltä joka sitten välittää kyselyn edelleen oikealle DNS:lle. Niin mullakin LG:n töllössä lukee, että DNS 198.168.1.1. Sittevvasta kun menee reitittimen asetuksiin,siellä on oikeampi DNS-osoite. Noilla tiedoilla tuon pitäisi ny toimia, se miksi ei pääse kuukkeliin (google) on toinen juttu ja kun tietoo saadaan nyhtäen joka kolmas päivä ja sopassa on moniaita lusikoita, niin ei ihme että menee sekaisin. T: Vesku
Juu kyllä se netti pelaa ei siinä oo vikaa vaan just toi Google ku väittää että on muka väärät tunnukset vaikka ei oo ku kerta puhelimella pääsee kyllä kyseisillä tunnuksilla
Muistaakseni yritettäessä kirjautua töllöllä johonkin palveluun, sen töllön pitäisi antaa joku koodi, joka siten pitäisi syöttää puhelimella/tietokoneella erikseen siihen palveluun. Sen jälkeen sovelluksen käyttö ei enää moista vaadi. Tämä siksi, että saadaan esim. luottokortti liitettyä tiliin. Näin ainakin mulla, kun käytin ekaa kertaa omalla töllölläni (LG) esim. HBO:ta. Eikös tuollakin (se sovelluskauppa) ole "voi sisältää ostoja sovelluksissa". T: Vesku
Menee ny vähä hakuammunnaksi, mutta tuota voisit kokeilla: Mitä tehdä, kun Philips-televisiossa näkyy virheilmoitus, että Android-sovellus / Google Play -kauppa on lakannut toimimasta? Linkki! Kokase painaa tuosta linkistä ja lukea ja tehdä noita välimuistin yms. -tyhjennyksiä. Palaillaan sitten astialle, jos noita kokeilisit ensin. T: Vesku
Kryptistä: Jos ei auta, niin sitte melkein parasta olisi ottaa yhteys siihen kauppaan mistä olet tuon töllön hommannut, kai siinä takuuta vielä on. T: Vesku
Niin, kai sä vastasit tuohon oikein? Lisäksi, tämä on vahva merkki siitä että nettiyhteys on kunnossa