1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yksityisen numeron esto

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi neitim 26.02.2017.

  1. neitim

    neitim Newbie

    Liittynyt:
    26.02.2017
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Onko mahdollista saada selville ja/tai estää yksityisestä numerosta tulevat soitot? Kohta kolme vuotta, vaikka saattaa olla kuukausia välissä, mulle on soitellut joku yksityisestä, ei siis tuntemattomasta numerosta. Soittaa yleensä illalla, yöllä tai aamulla, monta kertaa peräkkäin. Vastatessa ei tavallisesti kuulu mitään, mutta pari kertaa mieshenkilö on jotain selittänyt ja mm. jättänyt vastaajaani viestin "sulla on vielä mun tavaroita" yms, ei siis mikään botti. Eka luulin kyseessä olevan joku mun exä tai jonkun muun, jolla väärä numero. Mutta mun exät ei ole noin hulluja ja jonkun muun luulisi jo asian tajunneen. Joskus kun kyllästyn noin kuudenteen soittoon, vastaan, haukun ja vaadin olemaan soittamatta, ei vaikutusta, luuri lyödään kiinni. Onko mitään mahdollisuutta saada tietää tyypin henkilöllisyyttä tai ainakin estää puhelut? Haluan kuitenkin pitää äänet päällä myös yöllä hätätilanteiden varalta.
     
  2.  
  3. 99eki

    99eki Regular member

    Liittynyt:
    17.12.2012
    Viestejä:
    373
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    38
    Ainakin älypuhelimesta saa estettyä tiedossa olevan numeron soitot.

    Puheluhistoriasta näkee tulleet sekä soitetut puhelut, sieltä esto päälle.

    e. Voisit kertoa, että mikä puhelin sinulla on.
     
  4. neitim

    neitim Newbie

    Liittynyt:
    26.02.2017
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    LG:n älypuhelin. Ja toimintavaihtoehdot numeron kohdalla ovat vain poista, numero kun ei siis ole tiedossa tai tallennettavissa tms.
     
  5. esaja67

    esaja67 Regular member

    Liittynyt:
    27.04.2014
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    28
    Lataa fonecta caller. Voit siitä estää numerot. Näyttää myös soittajan tiedot ellei ole salainen tai prepaidliittymä.
    Rekisteröityminen maksaa 0,25€ se on kertamaksu käyttö on sitten ilmaista.
     
  6. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93

Jaa tämä sivu