1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

yksinkertainen varmuuskopiointiohjelma ?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi niukkane 15.10.2011.

  1. niukkane

    niukkane Member

    Liittynyt:
    15.02.2010
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tulin hankkineeksi Acronis True Image 2011 -ohjelman varmuuskopiointiin, mutta se on minulle ihan liian monimutkainen yli 100-sivuisine käyttöohjeineen. Minulla on vanha ulkoinen Maxtor One Touch-levyasema ja sen mukaan tuli erinomaisen helppo ohjelma, mutta se ei suostu tunnistamaan Buffalo 2 teran asemaa. Buffalon mukana tuleva ohjelma myös pakkaa varmuuskopion niin, että siitä ei löydä erillisiä tiedostoja.

    Ohjelman pitäisi varmuuskopioida valitsemani kansiot ilman pakkaamista ulkoiselle Buffalolle, jolloin niitä voisi selata toisellakin tietokoneella. Ja käskystä tai aikataulutettuna lisätä varmuuskopioon uudet/muutetut tiedostot.
     
  2.  
  3. MikroMake

    MikroMake Active member

    Liittynyt:
    03.02.2006
    Viestejä:
    3,864
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
  4. niukkane

    niukkane Member

    Liittynyt:
    15.02.2010
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitti, tuosta linkistä aikanaan poiminkin Acronis True Imagen, mutta käytössä se osoittautui ihan liian monimutkaiseksi mun tarpeisiini. Pitänee kai kokeilemalla eri ohjelmia koittaa selvittää, mikä olisi yhtä selkeä kuin se vanha Maxtorin mukana tullut ohjelma.
     
  5. mozilla

    mozilla Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2005
    Viestejä:
    466
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28

Jaa tämä sivu