1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yhteyden muodostaminen mokkulalla

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi mestari 07.05.2010.

  1. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuinka saan mokkulan yhdistyy nettiin, ettei yhdistä windowsin kautta myös? Eli kun näkyy tuolla oikeessa alareunassa nettikuvake, niin siihen tulee, että yhdistyny sen kautta.

    Ja mistä johtuu, että tää 3G on vi**n hidas verrattuna 2G:hen? Alkaa ottaa kupoliin tää koko mokkula..
     
  2.  
  3. jawa75

    jawa75 Regular member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    728
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkä firman mokkula/liittymä sulla on? Mulla on soneran pelit ja erillisestä pikakuvakkeesta aukeaa yhdistyslinkki ja eipä mulla windows mitään ilmoittele kun netti yhdistyy. Miksi se ei saisi ilmoittaa yhteyden muodostumisesta? Missäpäin mokkulaa käytät, olisiko alueella paljon kuormitusta 3g verkon puolella ja 2g:ssä enemmän tilaa? Olen itse töissä huomannut että ruokatauon aikaan nopeus on ihan onnetonta, aamulla ja iltapäivällä 5-10x paremmat nopeudet.
     
  4. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saunlahti, Huawei E160E, firmware päivitys tehty, yhteysohjelma päivitetty.

    Ei se nyt mitään ilmoita, mutta kun näkyy se maapallo noitten näyttöjen päällä. Kerran sain tän mokkulan yhdistyy silleen, että ei yhdistäny "windowsin kautta" ja toimi paljon paremmin. En nyt tiiä johtuko tuosta..

    Asun vantaalla tällä hetkellä. Voi olla mahdollista, että enemmän kuormitusta on 3G:llä..

    Nytkin on kolme palkkia vajaa täydestä yhteydestä (yleensä on noin) ja kun klikkaa jotain nettisivua, niin kilobitit ei liiku _yleensä_ mihinkään (näyttää 0kbit/s toi saunalahden ohjelma), vaikka yhteys on kokoajan päällä (vihreää näyttää ja lukee yhdistetty), mutta ei vaan data liiku.

    2G:llä nyt vähän paremmin, mut se ois sama ku surffais modeemin yhteydellä.
     
    Viimeksi muokattu: 08.05.2010

Jaa tämä sivu