1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yhteensopivuustila -ongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Imhotep14 06.03.2007.

1. Imhotep14

Imhotep14 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En nyt oo 100%-varma kuuluisiko tämä tänne, vai tonne Ajuri- ja softaongelmat ongelmiin...

Elikkä ongelmana on, että yritän saada Viper Racing peliä toimimaan XP:ssäni, mutta se on tehty jo vuonna -98 , joten minun pitäisi saada se käynistymään yhteensopivuustilassa. Pahin ongelmani on se että se ei ole MAHDOLLISTA! Elikkä minulta puuttuu kokoaan se yhteensopivuus-välilehti :eek: (se on kyllä minulla näkynyt, joskus sillä olen käyttänyt sitä...). Sitten jos yritän käynnistää sen "Ohjattu ohjelman yhteensopivuuden varmistaminen" (käynnistä valikon kautta) homman niin se näyttää TÄLTÄ, elikkä näppäimissä ei näy mitään tekstejä, eikä niistä toimi muutakuin oikeanpuolisin, joka sammuttaa koko ikkunan... Osaisiko joku ystävällinen auttaa?

2.  
  3. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Imhotep14

Imhotep14 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yritin tolla, mutta en saanut sitä toimimaan (toisin sanoen en osannut käyttää sitä...). Yritin laittaa siihen D:\SETUP.EXE , mutta ei se suostunut toimimaan :/ TÄSSÄ vielä kuva siitä kohdasta, missä se yhteensopivuus välilehden kuuluisi olla, mutta sitä ei olekkaan...

5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  6. Imhotep14

Imhotep14 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No voi **** tän windowsin kanssa... Ei kyllä huvita asentaa kaikkia uudelleen, jotta saisin yhden vanhan pelin toimimaan... Onko olemassa mitään muuta emulaattoria, jolla ton saisi toimimaan?

7. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kokeilitko klikata hiiren oikealla setup.exe tiedostoa ja valita ominaisuudet->yhteensopivuus
    tuleeko sama ikkuna silloin? itselläni xp pro tulee suoraan asetukset yhteensopivuus tilaan sitä kautta, ei mitään ohjattua toimintoa.
    ja jos saat asennettua tämän jälkeen pelin käynnistys tiedostolle samalla tavalla yhteensopivuus.

8. Imhotep14

Imhotep14 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuri tossa kolmannessa viestissäni on kuva jossa olen klikannut sitä setup.exe tiedostoa(huomaa se on hieman tummempi) ja valinnut ominaisuudet. Siinä ei ole näkyvissä mitään yhteensopivuustila-välilehteä. :/

9. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Ei korjausasennuksessa tarvitse ohjelmia asentaa uudestaan.

10. Imhotep14

Imhotep14 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Öööö... Miksi tossa ohjeessa, johon annoit linkin näytetään, kun se kysyy kaikki koodit, kellot ja käyttäjät uudestaan? Tämän jälkeen sinun pitää asentaa kaikki ajurit/Virus ym. ohjelmat käsin. Muista asentaa palomuurin ja Anti-virus ohjelmat ENNEN verkkoon laittamista.

11. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Oot tainnu mennä uudelleen asennukseen, ei mulla kysele ku lisenssin. Ajurit oon lisäks asentanu muuta ei oo tarvinnu, hyvin on toiminu.

Viimeksi muokattu: 07.03.2007

Jaa tämä sivu