1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yhtäkkinen tekstitysongelma

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Mika15 21.01.2008.

  1. Mika15

    Mika15 Member

    Liittynyt:
    21.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Autahan vanhaa, kun tekstitys katosi yllättäen Canal+ kanavapaketin Draamalta!
    Kaikki muut kanavapaketin kanavat toistavat tekstin ihan jees.
    Draamakanava ei reagoi mitenkään siihen, että yritän valita tekstityksen boksin kaukosäätimellä.
    Boksi on Topfield TF 5100 PVRc.
    Selailin vanhoja keskuteluja ja jotain ongelmia on ollut mu´tta ne olivat vuodelta 2006.
    Antennikaapeli on uusi, joten siinä ei vikaa, voisko olla scartissa?
    Ongelma ei ole maailmanlopun luokkaa, tulepaahan harjoteltua englanninkieltä, mutta olisi savokin välillä mukavaa...
     
  2.  
  3. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olisiko mahdollista että ongelma on lähetyspäässä? Kysy kaapelioperaattoriltasi
     
  4. Mika15

    Mika15 Member

    Liittynyt:
    21.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, olin itsekin samaa mieltä, että vika on siellä mutta kaapeli tv:n täti oli taas toista mieltä ja kiisti, että vika olisi heidän päässä.
    Tämä lienee niitä ongelmia, johon ratkaisua ei ihan heti löydy.
    Tehdasasetukset olen palauttanut useamman kerran ja hakenut kanavat uudelleen, ei apua.
    Sehän se hämmästyttää, kun ainoastaan Draamalla on murheita tekstityksen kanssa.
    Voiskohan muuten kaapelikortissa olla vikaa??
     
  5. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei se kortista johdu jos pelkästään yhdellä kanavalla tekstitys ei pelaa. Muistan aikoinaan kun otin yhteyttä VLP:hen siitä kun yhdellä TV1000:n kanavista ei teksitys pelannut, vastaus oli heti ettei vika ainakaan heistä johdu, mutta viikko vian korjautumisen jälkeen tuli sähköposti koska olin tiedustellut myös sitä kautta viasta, että heidän omissa laitteissa ollut vika on nyt korjattu ja tekstitykset toimivat kaikilla kanavilla.
     

Jaa tämä sivu