1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

yamaneko on pelle

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi temple69 23.04.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. warwas

warwas Guest

@Temple69

Unohda se Recovery-levy, ajattelin et sulla olisi se ja SIINÄ olisi se koodi kuten itsellä.

HJT ei paljasta suoraan onko aito, joissain kräkeissä sen kyllä näkee mutta ei aina.

Ihan vain selvennykseksi että ei aleta korjausasennusta ja palautuskonsolia neuvomaan sen enempää :p

2.  
  3. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Jaksat sitten jankuttaa tolla omalla kokemuksellasi. Ja sillä perustyelet ettei se haittaa tee.
    Ei m

4. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    *) Ihan kiva että jotain uskot. Et ilmeisesti usko, jos joku sanoo lukeneensa kolmannen kirjoituksen. Kolmas varmaan valehtelee, koska sä et ole tapausta tutkinut.

1)Jaksat sitten jankuttaa tolla omalla kokemuksellasi. Ja sillä perustelet ettei se haittaa tee.

2)Sitähän ne voi ruveta tekemään jos sen wgan asentaa. Ja sillä mikkisofta selittelee miksi se kannattaa asentaa. (Esiasennetut winukat jne.)Varmistaa ettei huijari kauppa, tai ettei kauppa ole vahingossa ostanut piraattierää ja ties mitä vastaavaa.
    Mä luin aikanaan sen mikkisoftan oman selityksen miksi wga on "tarpeellinen".

3)Mikä pakko sun on kirjoittaa tänne, jos et sä jotain ymmärrä?
    Ketjun aloittajat (noviisit) ei aina pc jargonia ja lyhyitä lauseita ymmärrä. Kirjoittavat: 'En tajunnut'.
    Sinä taas rupeat vääntämään jotain kummaa, vänkä-vänkä, "utsjoki-kevo ohutta yläpilvee". Päättelet vapaasti mitä se vois tarkoittaa ja kommentoit sitä, mun mielipiteenä.
    Tikulla kaivaen etsit mun kirjoituksista jotain mistä pääset vinoilemaan.
    Yhdessä ketjussa kun aloittaja kirjoitti: 'Tosta mä en ymmärtänyt yhtään mitään.' Niin sun kuittaus oli heti (ja ainoo kirjoitus siinä): 'En mäkään.'

p.s. ' merkeillä mä rajaan jonkun sanoman lauseen, kuten tossa yllä (joka oli kirjoitus).
    Älä ota ittees ja kuvittele että jokainen niistä on mitä sä olet sanonut tai ajattelet. (Mä sua fanita)
    Kun menit kaivamaan kohdan tekstistäni ja kommentoit: 'Tuossa sinä laitat sanoja suuhuni'
    Jos tarkemmin katsot, sun kirjoittama teksti on siinä edellä suluissa, ei kursiivina (En viittinyt lainauksella pidentää ketjua lisää, kun se ylempänä oli jo lainauksessa.). Kursiivilla ja ' ' väliin rajattuna on siinä asiassa mikkisoftan selitys tyyli.

'Lukee kuin piru raamattua'
    - suomalainen sanonta -

Sama tyyli sulla on kaivaa osia mun teksteistä ja kommentoida.

Viimeksi muokattu: 30.04.2009
  5. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Onneksi mun kirjoittaminen tänne, ei ole siitä kiinni että ymmärränkö sinua (ja sinun eri merkintätyylejäsi). Muuta sanottavaa minulla ei enää tähän aiheeseen olekaan, eiköhän kaikki ole sanottu.

Viimeksi muokattu: 30.04.2009
  6. temple69

temple69 Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    @yamaneko
    Pitääkö sulle vääntää rautalangasta, että tuskin gigantti myy piraattiwintoosaa? JOS NOIN KIINNOSTAA NIIN SOITA SINNE JA KYSY IHMEESSÄ.
    Kylessä ei oo tommosta tarraa koskaan näkynytkään, edelleen pelkkä vitun Windows XP (c) -tarra. Mitä piraatteihin tulis, nehän ei päivittys, ainakaan oikein. Kyllä tähän on päivittyny kaiken maailman Explorerin uusimmat versiot ja ne turvapäivitykset mitä lie ovatkaan!
    Mitä oikein yrität selittää? Että vetäisin kaikkia höplästä? Sano millä ihmeen tavalla sulle todistan ilman tuota koodia, että tässä on aito wintoosa! KERRO MULLEKKIN NIIN LOPETAT TUON IHMEEN SYYTTELYN.

Bfore, puhut asiaa. En oo ymmärtänyt näistä yamanekon puheista oikein mitään..

ASIAAN, niin pitääkö mun soittaa M$ tukeen? Vai voisiko sinne lähettää @ ennen kuin soittaisin..

7. warwas

warwas Guest

Nekohan sanoo ettei epäile!

Sanottu alussa että soita tukeen taikka kauppaan mistä ostettu, mieluummiin kauppaan.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.04.2009
  8. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Ihan huoleti sä voit soittaa M$:lle ja kysyä neuvoja. (Nehän kuulee vaan sen mitä sä niille sanot.)
    Osa tuesta on maksullista osa on ilmaista.

Ennen aktivointia Järjestelmtyökalut > Aktivoi windows näyttää paljonkin, aktivoituun sanoo: 'Windows on jo aktivoitu. Lopeta valitsemalla OK.'

'Aktivoi netin kautta (suositus)' lisäksi on 'Puhelin aktivointi' ja sieltä maan valinalla tulee puhelinnumero näkyviin.
    En muista tarkkaan soitinko siihen, vai tekniseen tukeen. Tod. näk aktivointiin. Kun kyselin yhden asennuksen suhteen saako cd:n lainata, jos oma on kadonnut, mutta Product Key on tallessa. Kertoivat että saa lainata, ja selvittivät sen miten samaa "sarjaa" vaan pitää cd olla, jotta se Key asennukseen kelpaa.

Numerot löytyy tästä
    http://www.microsoft.com/finland/infocenter/default.mspx
    Esiasennetut ohjelmistot (OEM), jos tuo gigantin kone mahdollisesti semmoinen on, niin tuo linkki ei numeroa näytä. Tukipalvelu linkki listaa muutamat merkkikoneet ja liikkeitä jotka valmiita kokoonpanoja myyvät. Giganttia ei ole. Jos Gigantti on jälleenmyyjä jollekkin kokoonpanevalle firmalle, niin ehkä Gigantista kysellen selviä, kuka sen koneen lopullinen tukipiste on. Vaikkapa takuukorjaus, mihin se kone pitää viedä.
    Kuten tuo sivun yläosa sanoo, niin esiasennetut OEM ohjelmistot, on asioitava jälleenmyyjä tai valmistajan kanssa.
    Eiköhän M$ osaa kysellä ja kertoa jos sun winukan tuki ei heille kuulukkaan.

Tuoteaktivointi ja Tekninen tuki linkeistä aukeavilla sivuilla heti numero näkyy.
    Jompaan kumpaan soita ja kysy mitä tehdä kun on ongelmia wga:n kanssa.
    Kuvitteellinen esimerkki pätkä puhelinkeskustelusta:
    - Mistä ostit? Onko piraattituote?
    - Gigantista ostettu kone. Mistä minä tiedän onko mua huijattu ja myyty piraatti aitona. Mulla on ongelma tän wga:n kanssa. Kysyy jotain koodia jota en ymmärrä.

Jos ei puhelimitse apua tule.
    Ihan eka neuvoni.
    Googlaten ja etsien voi ohjeet tai ohjelma löytyä, jolla wga poistuu koneesta kokonaan.

Kysyit: 'Mihin kansioon se lataa nämä päivitykset.'
    Päivityksissä se [Ilmoita uusista, älä asenna tai lataa puolestani].
    Ei mitään tietoa seuraavista:
    - Mihin kansioon ne imuroidaan.
    - Millä nimellä tiedostot on, onko mitään viitausta KB-numeroon.
    - Jos keksii kansion ja tiedoston joka imuroitiin ja poistaa sen. Syntyykö sama tilanne kuin olisi poistanut ruksin imurointia ennen?
    Vai alkaako todella pahasti pop-up-virheinä kertomaan vajaasta asennuksesta, jota ei enään kykene imuroimaan, kun se jonkun login tai rekisteritiedon mukaan kovolla pitäis olla?

Kansion vois saada selville, kun Etsi-toiminnolla rajais päivän mukaan ja kellon ajoista katsoo, mihin kansioon on sen [Lataa] hetken jälkeen tiedostoja syntynyt.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu