1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yamaha DVX-6600

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Terris 22.02.2004.

  1. chinos

    chinos Member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimihan tuo noin vuoden,mutta sitten tuli stoppi! Yamada lopetti levyjen lukemisen ja toimi satunnaisesti,mutta hyvin harvoin,mikähän lie tullut! Pitäs kaivaa se tuolta kaapista ja kokeilla,jos se heräis henkiin...
    Tuli sitten hommattua tilalle tollanen magnavox divx-soitin,kun siihen vahingossa törmäsin ja hintakaan ei ollu paha!

    Mites muiden yamadat on toiminu????
     
  2.  
  3. maka-Z

    maka-Z Member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toiminu mallikkaasti. Varsinkin päivitysten myötä ominaisuudet parantunu. Ja pikkuvikoja on muutamia, kuten kelkan hitaus ja satunnaiset jumittelut, mutta nekään eivät ole häiritseviä.
     
  4. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla toiminut hyvin, mitään päivityksiä en ole tehnyt.

     
  5. aces76

    aces76 Guest

    Onko kellään muulla ollut sellaista ongelmaa, että DVD:tä katsoessa alkaa se pätkiä ja jumittaa pahasti aina elokuvan viimeisen 10minuutin aikana? Mikähän neuvoksi?
     
  6. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ei ole, ja jos on, olen tarkastanut levyn kunnon, ja huomannut ongelman olleen levyssä, mutta ei näitäkään kovin monta ole ollut.

     
  7. aces76

    aces76 Guest

    levyt on moitteettomassa kunnossa.
    Ongelma esiintyy kylläkin vain kopioissa ja todellakin aina viimeisen 10-20minuutin aikana...
     
  8. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa tarkistaa laserin lattakaapeli, ettei se estä laserin vapaata liikkumista
     
  9. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    aces76, kysyisin nyt kuitenkin minkämerkkisiä levyjä sulla on käytössä?
     
    Viimeksi muokattu: 02.10.2005
  10. aces76

    aces76 Guest

    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.10.2005
  11. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en ole käyttänyt tuon merkkisiä levyjä, en väitä ettäkö olisi välttämättä yhteensopivuusongelmasta kyse, mutta itse olen käyttänyt Ritekin levyjä ja muutamaa poikkkeusta lukuunottamatta ovat toimineet hyvin.

    Meidän taloudessa kaksikin Yamadan soitinta (6600 ja 6700) ja erittäin kovassa käytössä, joten siksi olen vähän kallellaan noiden levyjen suuntaan, mutta voihan se toki soittimessakin se vika olla, mutta mitä nyt kavereilta olen kuullut, niin Yamada on toiminut soittimena tosi hyvin.

     

Jaa tämä sivu