Jos ollaan ihan tarkkoja niin sivulla lukee, että Yamada ei tue AC-3 audio tiedostoja. Elikä laite ei toista erillisiä Ac-3 audio tiedostoja. Yhden näppäimen toimintoa ei ole muuta kuin valitsemalla suoraan kaukosäätimestä kappaleen numeron. Olen eri mieltä! *.Sub tuen puuttuminen on marginaalinen puute joka haittaa ainoastaan silloin jos leffat ja tekstit on polttanut jo valmiiksi cd/dvd:lle. Muunnnos ohjelmia on tarjolla ja koko kovon tekstitysten muuttaminen käy parissa minuutissa. Tekstitys tiedostokaan ei tarvitse olla ihan saman niminen. Riittää kun tektitys tiedoston alku on sama kuin leffan nimi + sen jälkeen piste ja tekstitys tietysti .srt formaatissa. elokuva.avi tiedostoon käy esim. seuraavat tekstitykset. elokuva.srt elokuva.sub.srt elokuva.ruotsi.srt elokuva.kokeilutekstitys.srt Tekstitys valitaan Subtitle näppäimellä (1,2,3 jne) Skandit näkyy .srt formaatissa ja .sub tektitystä ei tueta ollenkaan.
Miten niin?? "Soittimen pitäisi olla aluevapaa mutta pari käyttäjää on ilmottanut toisin - he kuuluvat erittäin pieneen vähemmistöön" Näin kirjoitti my-yamada.co.uk foorumin admini.
Onko tietoo miten sais ton tekstien katkeemisen pois häiritsemästä??...onko esim. tulossa firmware päivitystä mikä korjaisi ongelman?? Ja mistä sais noita epävirallisia firmwareja ja miten ne toimii??...onko minkäänlaisia ongelmia? Onko muilla vaikeuksia päästä tiettyyn kohtaan divx-elokuvassa??... Mulla on sellanen ongelma että "Go to" nappula ei toimi avi-tiedostossa...ainakaan tekstitysten kanssa...onko asialle järkevää selitystä vai onko se vaan "bugi"??
Et mitenkään tällä hetkellä. Päivityksiä on luvattu koko kevään. Viimeksi piti tulla korjaava päivitys jo viime viikolla. Positiivista on, että korjaus ongelmaan on kuitenkin luvattu! Epävirallinen fw löytyy http://www.volny.cz/jiri_svoboda/yamada6600_etc01.zip Eroa ei juurikaan ole paitsi, että tässä versiossa DivX tekstityksessä sanat ovat hieman tiiviimmin toisisaan kiinni, joten riville mahtuu muutama merkki enemmän. Hyppäys leffassa tiettyyn kohtaan käsiteltiin jo tuossa ylempänä. Paina sitä Goto näppäintä kaksi kertaa tai sitten +10 näppäintä ja Goto näppäintä ja näppäilet haluamasi ajan. Jälkimmäinen vaihtoehto toimii myös DVD-levyjen kanssa. Tekstitykset ei vaikuta toimintaan mitenkään.
Ostin eilen tuon soittimen ja nyt haluaisin siihen parhaan firmwaren ...eli mitä te käytätte tällä hetkellä ? mikä on paras tällä hetkellä?
Firmwarejen suurimma puutteet ovat edelleen samat eli ei .sub tukea ja idioottimainen vaatimus, että tekstityksen nimi pitää olla sama kuin leffan nimi. Kaikki firmikset tähän asti susia ja jos ei parempia tule ( ei tule ) niin soitin lähtee myyntiin ja anttilasta uusi United, jossa kaikki tuet ja hinta 99 EUR
Mulla kyllä on sellanen ongelma että kun divx leffassa painan "10+" ja sitten "Go To" ja laitan sen ajan ni kone näyttää vaan ympyrää missä on viiva...eli ei onnistu... Jokin selitys siihen pitänee olla...mutta mikä?
PETEKTP <- Oletko itse testannut tuon Unitedin suomenkielisen DivX tekstityksen? Maahantuojan sivuilta, osoitteesta http://www.dangaard.fi/Default.asp?ID=42#FAQ14, löytyy nimittäin maahantuojan kanta asiaan: Tällä hetkellä markkinoilla olevia DivX-soittimia ei ole mahdollista päivittää siten, että ne toistaisivat DivX-tekstityksiä (.sub, .srt). Syynä tähän on se, että laitteet vaatisivat rakenteellisia muutoksia... Onko olemassa jokin epävirallinen päivitys, jolla tekstit toimii? Kristofer
Omena <- En ole varma mikä on tällä hetkellä paras firmware, mutta olen itse asentanut uusimman eli 05.00.03.05 beta ja se tuntuu toimivan hyvin. Löytyy täältä: http://www.yamada.de/ftp/6600v3.zip ja ohjeet täältä: http://www.yamada.de/ftp/yamada_update_eng.pdf. Kristofer
kiitti!..sitten vielä että kun tuossa soittimen etuosassa on sininen muovi "liuska" niin kuuluuko siinä palaa valo vai eikö?...itselläni ei pala ..kun ostin tuon niin kuvissa olisi aivan kun siinä olisi siniset ledit tai jotain ..mutta en sitten tiedä. toivoittavasti tajusitte mitä tarkotin...
DVD-elokuvassa täytyy mennä itse elokuvan alkuun ennenkuin yhdistelmä toimii. Eli jos yrität toimintoa heti DVD:n alussa, niin eipä toimi vaan saat juuri kuvaamasi ympyrän viivalla näyttöön (eli toiminto ei ole hyväksyttävä). DivX leffoissa sitä vastoin siirtyminen voidaan suorittaa milloin vain. Olethan päivittänyt laitteeseen uusimman fw:n?