1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Yamada dvx 6600 subit

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi hozo 19.08.2004.

  1. hozo

    hozo Member

    Liittynyt:
    19.08.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisiko joku vääntää rautalangasta, miten kys. laitteessa saa subit näkyviin avi päätteisiä filejä katsottaessa.

    Olen lukenut muiden viestejä ja kellään ei tunnu olevan mitää ongelmia tekstityksen näkymisen kanssa, eli epäilen että vika on nyt käyttäjässä...

    esim. cd-r levylle on poltettuna leffa.avi ja leffa.srt = tekstit ei näy.

    Olen päivittänyt uusimman fw:n, joka on päivätty 4.8. sekä beta-version mikä oli sitä ennen saatavilla (ja joitain vanhempia päivityksiä on tullut myös kokeiltua...), mikä menee pieleen??!!


     
  2.  
  3. vapaa

    vapaa Member

    Liittynyt:
    17.06.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tekstitysten täytyy olla .srt muodosa, ja tiedoston tekstitiedostona. Srt tiedoston pitäisi olla tämän näköistä katsellessasi sitä wordpadillä:

    17
    00:05:45,960 --> 00:05:48,349
    -Niin, pummi.
    -Lyö minua.

    18
    00:05:50,320 --> 00:05:52,151
    -Hän on turha jätkä.
    -Ei osaa tapella.

    Lisäksi tiedostojen nimet täytyy olla kirjoiotettu identtisesti myös isojen ja pienten kirjainten suhteen...

     
  4. hozo

    hozo Member

    Liittynyt:
    19.08.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    File näyttää notepadilla juuri tuolta.
    Nimet on identtiset, lukuunottamatta tiedostotunnistetta. Tekstejä vaan ei näy ei kuulu. Löytyisikö muita vinkkejä, vai heitänkö vesilintua?
     
  5. JTV

    JTV Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2004
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikäli tekstitys ei näy leffassa niin vaihtoehtoja on kolme.
    1. Tekstitystiedosto on väärässä formaatissa (vaikka tiedostopääte olisikin oikea)
    2. Tekstitystiedoston nimi ei ole identtinen leffatiedoston kanssa (lukuunottamatta tarkenninta).
    3. Tiedostonimessä on yli 45 merkkiä mukaanluettuna välilyönnit + tarkennin.

    Muussa tapauksessa näkyvät.
     
  6. samar50

    samar50 Member

    Liittynyt:
    04.07.2004
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeile painaa kaukosäätimen subtitle näppäintä, päälle ja pois päältä, minulla auttaa joskus.
     

Jaa tämä sivu