1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

yamada dvx-6000 tekstit näkyviin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Chapelli 11.03.2004.

  1. Chapelli

    Chapelli Guest

    miten saan yamada dvx-6000 soittimella näkyviin tekstit divx elokuvista??
     
  2.  
  3. Leeviboy

    Leeviboy Member

    Liittynyt:
    18.01.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Valitse nuolinäppäimillä ensin teksti, paina ANGLE yläreunaan pitäisi tulla support teksti. Sitten valitset videotiedoston ja enter. Jo pitäisi näkyä.
     
  4. Chapelli

    Chapelli Guest

    painoin anglea mutta tuli vaan # merkki,et mikähän siinä on?? osaako kukaan neuvoa??
     
  5. Chapelli

    Chapelli Guest

    painoin anglea mutta tuli vaan # merkki,et mikähän siinä on?? osaako kukaan neuvoa??
     
  6. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sun tekstityksen pituus on varmaankin yli 19 merkkiä. Tällä hetkellä tuo laite ei tuo kuin tekstitystä, jonka tiedostonimen pituus on enintään 19 merkkiä. Toivottavasti seuraavassa firmwaressa tuo on huomioitu. :)
     
    Viimeksi muokattu: 14.03.2004
  7. Chapelli

    Chapelli Guest

    onko tietoa mikä on uusin päivitys???
     
  8. Chapelli

    Chapelli Guest

    lisäystä tohon äskeiseen..miten nään montako merkkiä ne tekstit vie??
     
  9. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Uusin päivitys on ilmeisesti tuo viime joulukuussa julkaistu. Kannattaa lukea viestiketjua "Yamada DVX-6000 tekstityksen ä ja ö kirjaimet puuttuvat". Siinä on paljon juttua tuohon soittimeen liittyen.

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/58162

    Tekstityksen pituuden voi ihan laskemalla laskea.

    Esim.

    tekstitys.sub = 9 merkkiä pitkä

    teksti.sub = 5 merkkiä pitkä jne...

     
  10. Chapelli

    Chapelli Guest

    mä laitoin ton päivityksen jus vähän aikaa sit..en sit tiiä menikö se,mut mun mielestä se meni..voi olla et mul on nois teksteis liian monta merkkiä..en sit oo varma tajusin es miten ne lasketaan :)
     
  11. m77

    m77 Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    445
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, laskemalla laskea tosiaan... :)
     
  12. Chapelli

    Chapelli Guest

    haittaako se mis muodos ne tekstit on levyllä?? sain yhestä elokuvasta tekstit näkyviin mut nekin oli enkuks :( se on varmaan sit niin et mul on muis levyis liian pitkät...
     
  13. m77

    m77 Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    445
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös se niin ollut että toi yamada ymmärtää vain srt tekstien päälle.
     
  14. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä Yamada ymmärtää uusimman firmware-päivityksen jälkeen sekä sub, että srt-tekstityksiä.
     
  15. esha

    esha Guest

    Jos sulla on leffa cd levyllä johon et muistanut polttaa tekstityksiä mukaan. Niin polta tietysti subit samalla nimellä kuin leffa CD-RW:lle.

    Laita CD-RW sisään, jossa on subit.
    Paina angle näppäintä niin että näet että subit on valittuna.
    Laita nyt se leffa johon halua tekstitykset sisään ja paina playtä niin subit pitäisi näkyä.

    En oo ite keksinyt, mutta tästä voi olla jolleki apua
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.04.2004
  16. jarze

    jarze Member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hitto :( mulla on sama ongelma. Mun 6100 yamada antaa vaan risuaitaa kun valitsee srt tai sub tekstitiedoston anglella. (sama levy(t) toimii pc:ssä mukisematta crystal playerissa teksteillä. Siis käänsin tekstit subtitle workshopilla sub>srt toimii edelleen pc:ssä) Mut yamada ei vaan toista tekstejä. Tekstit on samannimiset elokuvan kans ja 5 merkkiä pitkä nimi. Oon myös asentanu uusimman firmwiren (kaukos. eject ja 123) tulee ver. 4.1.27.1c.0 ps 2003-12-19. Osaako kukaan sanoa mikä ihme vois viä olla vikana......
     
  17. JWay

    JWay Member

    Liittynyt:
    13.01.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeile toista polttosoftaa. Itse taistelin saman ongelman kanssa kunnes tajusin vaihtaa LG:n mukana tulleesta polttosoftasta Neron uusimpaan versioon.
    Ainakaan itse en saanut tekstityksiä toimimaan Yamadassa, jos poltan levyt BHA's Gold ohjelmalla.
     
  18. jarze

    jarze Member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä on ihmeellistä hommaa... tekstit EI toimi(mutta leffa toimii): DVD-rw nero 6.3.0 poltettu, sama sisältö ja record now MAX:illa poltto... Vihdoin tekstit toimii: DVD-r ja nero 6.3.0 poltto. Kyllä on hienoa kun kaks päivää polttelee turhaan ja sit saa toimiin. Eikä oikein vieläkään ymmärrä miksi toimii ja miksi ei. Nöyrimmät kiitokseni ;) ja onnea muillekin..
     

Jaa tämä sivu