1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xvid ongelma

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi |ALibaBA| 16.08.2003.

  1. |ALibaBA|

    |ALibaBA| Guest

    Mulla on ton xvidin kanssa sellainen ongelma, että kuva näkyy mutta äänet ei toimi. Mulla on koneella päivitetyt win98 ja win2k, mutta sama ongelma molemmilla alustoilla. Oon asentanu kazaalite xvid codekit joihin muistaakseni kuuluu tuo nimon pack.
     
  2.  
  3. ~Jööman~

    ~Jööman~ Regular member

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    510
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitään typeriä codec packkejä ei ikinä pidä missään tapauksessa mennä asentamaan. Niistä on paljon enemmän haittaa, kun hyötyä.

    Kannattaa asentaa yksitellen ne codecit mitä tarttee, niistä on helppo sitten päästä tarvittaessa eroon ja päivityskin on helppoa.

    Lataappa Gspot, tarkista mitkä äänet siina tiedostossa on. Sulta joko puuttuu kyseinen codec tai sitten ne asentamasi packit on sotkenut kaiken. Toimiiko äänet yleensäkin muuten hyvin?
     
  4. |ALibaBA|

    |ALibaBA| Guest

    Kiitoksia neuvosta. Äänet kyllä toimii muuten hyvin, eikä mitään häikkää ole ilmennyt noitten divx leffojen kanssa. Pitääpä tarkistaa tolla Gspotilla se tiedosto.
     

Jaa tämä sivu