1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xpertvision 8800 GT Sonic ja lämmönnousu

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Henri243 01.05.2008.

  1. Henri243

    Henri243 Regular member

    Liittynyt:
    04.01.2008
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko normaalia, että näytönohjaimeni idle lämpötila oli 50 astetta uutena ostettaessa, mutta nyt se on noussut 53-55 asteeseen? Olen puhdistanut viimeksi eilen pölysuodattimen.
     
  2.  
  3. _EffEcT_

    _EffEcT_ Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    756
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Todella alhaiset lämmöt tuon tason näyttikselle, ei tarvitse peletä, sitten kun on siell' +100`C ja yli niin kannattaa jo huolestua...
     
  4. Henri243

    Henri243 Regular member

    Liittynyt:
    04.01.2008
    Viestejä:
    298
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu ite olen kanssa tyytyväinen lämpötiloihin. Todella alhaiset, ainakin mitä olen vertaillut muiden kortteihin.

    Eli ei minua tuo itse lämpötila huolestuta, vaan tuo äkillinen lämmönnousu.

    Mutta taisinkin keksiä jo itse syyn tuohon lämmönnousuun. Kesä. Kun ostin koneen oli vielä kylmät kelit ja tässä huoneessa lämpötila oli n. 20-21 astetta, mutta nyt kun on aurinko alkanut lämmittämään on huoneen lämpötila noussut 24-26 asteeseen.
     
  5. dcellngin

    dcellngin Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    174
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Omassakin koneessa nousi lämpien kelien myötä prossun idle lämmöt 3 astetta 41 asteeseen ja näytönohjaimen lämmöt 3 astetta 45 asteeseen.

    Eli ei mitään vakavaa jos parilla asteella idlet nousee auringon myötä.
     
  6. Yottabyte

    Yottabyte Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    2,363
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    sulla on hyvät lämmöt, kun on se parempi cooleri tossa (sillä nvidian coolerilla nousee rasituksessa helposti 80:neen). Ittellä on gaiwardin versio, gainwardin tuulettimella, eikä nouse näilläkään kelloilla koskaan yli 65'C
     

Jaa tämä sivu