Xp:n asennus sataII levylle?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ihme321 21.02.2007.

1. ihme321

ihme321 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu painoin joka kerralla, kun oon sitä yrittäny asennella, mutta jossakin vaiheessa asennusta se boottaa yllättäin.

2.  
  3. agh0ri

agh0ri Guest

Itsekin ihmettelin asennusta, asensin ensin vistan, vista tunnistaa isot kovalevyt, mutta xp vain max 140 gb, eli kovalevyyn tein vistassa pienemmän osion ja sitten xp asennus onnistui mainiosti.

4. ihme321

ihme321 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jeps, ongelma ratkaistu. Kiikutin koneen asentamoon, missä se oli kasattu ja vika oli heiltä ostetussa emolevyssä. Nyt on sitten p5b emolevy ja vista premium 64bit, saa nähä miten skulaa.

5. ebomberg

ebomberg Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla ollut ongelmaa myös noitten sata-juttujen kanssa. Olen siis päätynyt konfikuraatioon "standard IDE".
    Nyt olisi ajankohtaisena Vistan asennus ja haluaisin nyt tässä yhteydessä vaihtaa sata-kovalevyni asetukset AHCI-vaihtoehtoon, että saisin rahoilleni vastinetta. :)
    Mutta ongelma on siinä, että ei ole korppuasemaa. Vistan ilmeisesti voi vaihtaa Windows-ympäristössä? Kuinka minun tulee menetellä, että saan kovalevyni toimimaan AHCI-tyyppisenä?

Jaa tämä sivu