Vastaan vaan noihin prossun lämpöihin, elikkä mulla on 38-40, "kuormalla" 43, vaikka noita prossun lämpöjä ei edes kysytty. Mulla on AMD-prossu. Kaverilla, jolla on sama prossu, lämmöt on normaalitilassa 55-58 ja kuormalla 62-65, ja tämä kaverin kone on ns. pelikone, ja pelejen suhteen on ongelmia, hänellä käyttis XP Pro, niinkuin mullakin. Mulla ei ongelmia, mutta koneessani ei ainuttakaan peliä.
Nyt ois taas ongelmia! Alustin ja asensin Wintoosan uuestaan puhtaalle, vaan ei auttanut, kone jumittaa aina sillon tällön. Olen vaihdellut kahta muistikampaa kaikella mahdollisella tavalla eikä vaikuta. Nyt eniten epäilyttää KOVALEVY, voiko sitä testata mitenkään? Ja nuo lämmöt... esim. nyt norm.käytössä 61 astetta, onko liikaa? voiko johtua tuosta? vai mikä nyt auttais?
Niin onks tuo 61 astetta prossun lämpö, jos on niin sitten varmaan on ainakin jotain häikkää. Mulla putosi lämmöt 60:stä 38:een, kun virtalähde vaihdettiin.
Eiku siis kovon lämmöt. pikkusen ku rasittaa esim. kokeilin että laitoin Adawaren ja antiviruksen tarkistaan yhtäaikaa pöpöjä niin kovon lämmöt oli n.64 astetta??? Prossun lämmöt saan pysymään aisoissa!
Taas kone teki temput ja tuli sininen ruutu ja teksti "Page_Fault_in_NonPaged_Area" ja "NTLDR Puuttuu" ja ei voinu taaskaan muuta ku asentaa XP uudelleen... Vaikuttas että ei voi olla missään ajureissa\Softissa vikaa ku ei vaikuta vaikka format c ja asentaa puhtaalle XP:n. Muisti kampoja oon vaihdellut eikä ne vaikuta! voiko jos kovalevy vetelee viimisiä niin tehdä tämmöstä? Koitin asentaa XP:tä uudelleen mutta asennusvaiheessa tulee aina että: "TourP.exe tiedostoa ei voitu kopioida, Paina Enter yrittääksesi uudelleen" ja ku painan enter niin se jatkaa... tein levystä varmuuskopion ja kokeilin sillä asentaa, niin ei, sama homma?? asennus kyllä menee loppuun mutta... meneekö oikein ku tulee tuo virheilmoitus???