1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

XP kuntoon

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Vilson 05.01.2006.

  1. Vilson

    Vilson Member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka

    Menin mielenkiinnosta ohjeen läpi ja muutamia ohjelmia tai latauksia jätin väliin tai joita minulla jo oli.En tietenkään halua että samansuuntaisia ohjelmia tulee päällekkäin.Mutta kone on kuin uudesti syntynyt.Siis suoraan sanoen ei usko kuinka paljon voi käytössä sen eron huomata.Olen tämän tyyppisiä ohjeita tarvinnut.

    Muutamia asia jäi vaivaamaan

    1.EDIT: XP:n sisäänrakennettu prefetch-toiminto vaatii Task Scheduler-palvelun toimiakseen.
    Törmäsin tähän samaan aiheeseen vähän aikaisemmin.Onko mahdollista,ettei minun XP:ssä tätä ole ja miten sen voi tarkistaa.Mistä tämän Task Scheduler voi ladata.Yritin vaan en löytänyt?

    2.TcIp l. optimointi
    Löytyykö tähän käyttöön ohjeita.
    3.Samoin bootvis kohdalla sama kysymys kuin edellisessä
    4.Mulla oli joitakin aikoja tuli vähä väliä ilmoitus muistin riittämättömyydestä.Nyt se on kuitenkin loppunut.Miten tulee olla aloitus ja enimmäismäärä asetettuna.Olen kiintolevyt osioinut kahteen osaan.Sen lisäksi mulla on ulkoinen levy.Pitääkö se määrä ilmoittaa jokaiselle osiolle erikseen.Muistia on 2KB

    Toivon mukaan joku ehtii vastaamaan,mutta jatkoja..
     
    Viimeksi muokattu: 09.01.2009

Jaa tämä sivu