1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

XP - Hauppauge - Capture

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi ykidude 05.04.2002.

  1. ykidude

    ykidude Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2002
    Viestejä:
    183
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kellään tietoa jostakin ohjelmasta, jolla saisi kaapattua videota (avi tai mpeg) Hauppaugen WinTV Go-kortilla? Ja käyttis on _tietenkin_ se kaikista ei-yhteensopivin: xp. =)
     
  2.  
  3. Ritari

    Ritari Member

    Liittynyt:
    22.06.2001
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse käytän XP:llä virtualdubia (ja sama kortti), kosta se ei osaa käyttää wdm ajureita mitä xp käyttää vakiona nii hauppaugen sivulla on vfw ajurit win2klle, ne toimii ok.

    sit resoluutiosta mistä täällä on ollu aikasemminkin puhetta.
    Jos käytät virtualdubia captureen nii laita video->preview päälle (tais xpllä toimia overlay modessaki) jos haluat isompia resoja ku 352x288.
     
  4. ykidude

    ykidude Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2002
    Viestejä:
    183
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimiiko nuo VFW-ajurit tosiaan Windows XPssä? Sehän tarkottaisi samalla sitä, että CableCrypt ja muut VFWn kautta toimivat softat pelittäis myös!! Olen vähän skeptinen tuon suhteen...
     
  5. Ritari

    Ritari Member

    Liittynyt:
    22.06.2001
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo toimii vfw ajurit mut cablecrypt ei toimi ku ne ajurit ajetaa vfwwdm.dll wrapperin kautta, eli oikeesti se tulee wdm:nä ja tolla wrapperilla käännetään vfwlle ja sit ajuri antaa ulos.

    Toi tietenki vähä hidastaa, eli kaikki wdm-ohjelmat on nopeampia esim. iuVCR, FlyDS ja myös ilmainen VirtualVCR ( http://www.digtv.ws/ ), eli jos vfwllä ilmenee liikaa framedroppeja tms nii kantsii laittaa wdm ajurit ja sille sopiva captureohjelma. Oon ite vaa tottunu käyttää virtualdubin capturee nii ei oo jaksanu laittaa mitää muuta.
     

Jaa tämä sivu