1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xoro HSD 400 Plus DivX-soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi litte 28.04.2004.

  1. weiwi

    weiwi Member

    Liittynyt:
    26.07.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ois kiva päästä katteleen halpoja/ilmaisia leffoja ja tuolla Xorollahan se onnistuu eikä maksa ite laitekkaan paljoa. Onko laite ittessään hyvä kampe? Lukeeko too Xoro 80 minsan levyjä, ku ainaki käyttöohje näytti luettavien levyjen listalla vain 74 minsan levyt?! Ei kai tuo voi pitää paikkaansa, vai??
     
  2.  
  3. Jubu

    Jubu Guest

    mikähän mahtaa olla minulla ongelmana , kun levyn juureen polttaa elokuvan ja subin (esim Dumb.avi + Dumb.sub) , niin levyä xorossa selatessa ei löydy kuin tuo video tiedosto ?

    ja tekstitys kun pitäisi ennen elokuvaa valita , niin milläs valkkaat , kun ei sitä mukamas ole ollenkaan...

    laitteenaha oli tuo 400 plus , johon firmis ei jostain syystä uppoa
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 26.07.2004
  4. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama homma mullakin noitten tekstitysten kanssa, sub-päätteisiä tekstitiedostoja ei näy valikossa. Srt-päätteinen näkyy, ja sen kohdalla on puhekupla jossa kysymysmerkki. En kuitenkaan saa niitäkään tekstityksiä toimimaan..tulee vain se käden kuva ylänurkkaan jos painaa angle-nappia.
     
  5. rulez

    rulez Member

    Liittynyt:
    19.07.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä sain itsekkin soittimen tänään mulla oli sama homma ei sub päätteiset näkyny ja jotkut leffat pätki
    päivitin firmiksen uusimpaan xoron sivuilta löytyvään ja nyt näkyy kaikki tekstitykset ja valkoisena eikä pätki yksikään leffa.
    Leffan nimen ei tarvitse olla saman niminen kun leffa eikä edes nimen pituus vaikuta ja teksti voi olla jopa eri kansiossa kunhan vaan muistaa polttaa leffat dvd-rom(iso) muodossa. leffan teksti valitaan angle napilla. Jos levy on poltettu dvd-rom(udf/iso)muodossa tekstejä ei jostainsyystä saa valittua leffaan vaikkakin ne näkyvät valikossa.
     
  6. rulez

    rulez Member

    Liittynyt:
    19.07.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kokeilin muitakin firmiksiä hyvin asentuu koneeseen kunhan levy vaan on suljettu. Toivottavasti noista vinkeistä oli hyötyä jollekkin. Ja toimii muuten normaali 80min levyilläkin tekstit kunhan vaan on polttanut tuossa (iso) muodossa. Ps.mun koneessa oli semmonen firmis alussa joka näytti vaan srt tekstit valikossa mut ne näky kyllä valkosena enkä edes saanut niitä toimimaan ennenkun tajusin vaihtaa tuon levyjen polttomuodon pelkkään ISO muotoon.
     
    Viimeksi muokattu: 26.07.2004
  7. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    rulez: mistäs latailit mainitsemiasi muitakin firmiksiä? www.xoro.de sivuilla ei ainakaan näytä olevan jaossa HSD400 Plus-malliin kuin se uusin versio..
     
  8. Jubu

    Jubu Guest


    homma jumittaa edelleen tuohon flashaukseen.

    erasing möllöttää noin 50 sekuntia , jonka jälkeen tulee ilmoitus FAIL ja päädytään alkuvalikkoon

    mediana olen koittanut dvd-rw:ä ja cd-rw:ä
    finalizing disk on ollut ruksattuna.
    levyn muoto on ISO 9660

    mikäs pirulainen mättää ...

    ((( niin , ja kone saapunut 23.07.04 maahan. naapurissa samallakertaa ostettu , jossa sama ongelma)))
     
  9. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mullakin edelleen sama ongelma kuin Jubulla. Kysyin tuosta asiasta valmistajan teknisestä tuesta, mutta sieltä laittoivat vain ohjeita kuinka se rom-tiedosto pitäisi levylle polttaa. Vaan ei taida olla kiinni siitä levyn polttamisesta nyt tuo ongelma..

    Flash-muisti, jota tossa Xorossa käytetään on ilmeisestikin tällaista: http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc1199.pdf
    Tohonhan saapi Boot Block Lockoutin, eli uudelleen kirjottaminen käynnistyslohkon päälle ei onnistukaan ihan niin helposti jos on lukko päällä. Oisko ne tehtaalla unohtaneet sen päälle? Ja olisikohan koneen sisällä vaikka joku jumpperi jolla ton sais enabloitua/disabloitua? Ei vaan viitsisi avata laitetta kun sitten menee takuu..

    ;)
     
  10. rulez

    rulez Member

    Liittynyt:
    19.07.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain niitä firmiksiä sähköpostiin. Eipä niitä taida löytää netistä muitakun uusimman mutta ois mulla tuossa koneella semmonen firmis joka näyttää tekstit keltaisena jos haluat kokeilla voisin laittaa sähköpostina mut epäilen ettei sekään kyllä auta tuohon ongelmaan.
     
  11. Jubu

    Jubu Guest


    minä laiton ja postia "xorolle"

    vastaus oli seuraava:

    Dear Mr. Jubu

    in this case you can send us the player and we will test it for you. I think your player is defect.

    Please send to:

    MAS Elektronik AG
    Blohmstr. 16-20
    21079 Hamburg
    Germany

    *****************

    ei paljon kyllä huvittasi alkaa lähettelemään ...
    tosin jos vaihtoehtoja ei ole , niin niin...

     
  12. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jubu: ihan samassa tilanteessa olen sinun kanssa. Ei paljoo kiinnostais lähetellä takas saksaan tota.. Ostitkos muuten Kitupiikistä soittimes? Meinaan vaan että pitäisköhän siihen puljuun ottaa yhteyttä tässä tapauksessa eka. Ja kukahan ne postimaksutkin sitten maksaa..?
     
  13. Jubu

    Jubu Guest

    Jarkkis: kyllä juu kitupiikistä ostin. tai itseasiassa ostettiin 2kpl. molemmat "pelaa" samalla lailla...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.07.2004
  14. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kitupiikin Andreakselle soittelin äsken ja hän sanoi että on saanu muiltakin sähköpostia samasta asiasta. Aikoi selvitellä asiaa..
     
  15. Jubu

    Jubu Guest


    kitupiikkiin mailia laittelin , ja jälkimmäisessa mailissaan totesti , että joku juuri hänelle samaa asiaa oli soitellut ;) lupasi asiasta ilmoitella ..

    ensin tuli perusohjeita firmwarenkera , vähän semmoiseen "sävyyn" , niinkun vika olisi ollut vain "ratin ja penkinvälissä"

     
  16. Rakki

    Rakki Guest

    tuli tossa vaan mieleen teirän viestejä lukiessani että ootteko koittanu polttaa tota firmiä cd-r levylle eikä cd-rw levylle.ja kuten Rulezkin sano että sulkea vielä se levy, toi rw-levyn sulkeminen meinaan arveluttaa..
     
  17. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Rakki: olen minä ainakin kokeillut polttaa molemmille levyille useampaan kertaan..
     
  18. Jones65

    Jones65 Guest

    Moro mullakin on toi 400+ ja nyt mättää toi qpel codekkin puuttuminen, firmis on päivitetty mutta ei auttanut, samoin jotkin dvd-leffat pätkii eikä soitin niitä toista. Tuntus siltä että muuten hyvä laite mutta ei toimi.
     
  19. Jubu

    Jubu Guest


    Jarkkis: oletko mitää infoa saanut ?
    minä en .

     
  20. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä ole mitään kuulunut..pitää maanantaina taas soittaa tai lähettää mailia. Ei tätä niin vain unohdeta ;)
     
  21. Jarkkis

    Jarkkis Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jubu: Kitupiikin Andreas ehdotti minulle, että lähettäisin soittimen suoraan Xorolle, jossa se korjattaisiin. Kitupiikki maksaisi postikulut. Täytyy varmaan yrittää lähettää.
    Kuulemma Kitupiikin tukkurilta saaman uusimman erän kaikki soittimet ovat "viallisia", eli ei varmaan olla ainoita Suomessa joilla firmis ei asennu..
     

Jaa tämä sivu