1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xlink Kai + WLAN

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi megauuno 02.10.2006.

  1. megauuno

    megauuno Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Haluaisin pelata xbox:lla netissä (kyse on siis modatusta xboxista). Miten saan liitettyä xboxin siten että pelaaminen onnistuisi? Ymmärtääkseni Xlink Kai pitää asentaa tietokoneelle (olen asentanut), pitääkö xboxiin asentaa jotain? Xboxissa on XBMC ja siellä asetuksissa puhutaan ainakin jotain Xlink Kai:sta.

    Tietokoneeni on kannettava ja käytän sitä WLAN-sovittimen avulla. Purkki on ZyXel Prestige 660HW-61.

    Miten kytken xboxin nettiin ja onnistuuko pelaaminen ylipäätänsä, kun kannettava ei ole verkkopiuhalla purkissa kiinni, vaan toimii wlanin kautta?
     
  2.  
  3. evelast

    evelast Member

    Liittynyt:
    02.10.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ensinäkin lyöt vain johdon boxista kiini johonki niin että se saa yhteyden koneesi.
    kaissa taisi olla jotku omast asetuksen wlanille mutta en niissä osaa neuvoa koska itse en niitä käytä.
    itse boxiin ei tarvitse säätää mitään kunhan vain se saa haettua oman ip osoiteensa.
    kai näyttää jossain välilehdessä kun se on tunnistanut boxin.
    kun menet pelamaan jotai liityt vain kailla pelin omalle alueelle ja sielta valikoit huoneeen ja sitten boxista valikoit pelin multiplayeristä systemlink tjsp ja pelaat...
     

Jaa tämä sivu