1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xcoverin media ongelmat

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Maisteri1 15.04.2013.

  1. Maisteri1

    Maisteri1 Member

    Liittynyt:
    02.11.2011
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ehtoota,

    Viime viikolla tuli hankittua Xcover 2:nen mutta ei tunnu toimivan niinkuin pitäisi.
    Siis! Vanhasta nokialaisesta vaihdoin tähän 4 gigaisen SD-kortin ja jatkuvasti on jotain
    pientä ongelmaa ollut. Kuten App2SD ohjelma ei pysty sovelluksia siirtämään puhelimesta
    kortille, musiikkia siirrettäessä kappaleet ei ilmesty soittimeen mutta näkyvät kuitenkin
    tiedosto kansioissa. Samoin kuvia ottaessa kuvat eivät ilmesty galleriaan vaan pitää tonkia kortin syövereistä.Synkronointi toiminto on puhelimessa päällä jos se tähän mitenkään vaikuttaa. Pätevät neuvot ja ratkaisut näihin pelastaisi päivän!
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Kannattaa siirtää tärkeät tiedostot kortilta tietokoneelle ja alustaa se sen jälkeen puhelimen asetuksista.
     
  4. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Juu, vika saattaa juurikin olla tuossa Nokia -> Samsung siirrossa, puhelimet saattavat käyttää eri tiedostojärjestelmää, joten Samsung ei välttämättä osaa lukea Nokian kortille tallentamia tietoja. Tähän auttaa tietojen siirtäminen tietokoneelle ja kortin alustus uudessa puhelimessa, jonka jälkeen tietysti siirrät tiedot uudestaan kortille.

    Itsellä meni luurinvaihto ihan ongelmitta kun vaihdoin vanhasta Samsungista uudempaan, kortti pios vahasta ja se kävi uuteen suoraan.
     
  5. hanki

    hanki Regular member

    Liittynyt:
    17.04.2013
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    App2SD ohjelma ei pysty siirtämään lähellekkään kaikkia ohjelmia kortille. Myös ne ohjelmat, jotka se muka siirtää kortille, jää oikeasti osittain puhelimeen. Itse en suosittelisi käyttää koko ohjelmaa, koska se hidastaa ohjelmia kun ovat osittain kortilla ja osittain puhelimella. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

    Itse suosittelisin roottaamaan puhelimesi (takuu kyllä menee) niin voit asentaa "Link2SD" nimisen ohjelman (tai jotain sinneppäin) jolla voit siirtää aidosti ohjelmat muistikortille, saada mainokset pois jne.
    Katso toki lisää netistä :)

    Mulla on xcover 1, olen rootannut oli hieman ongelmia app2sd:n kanssa.

    Suosittelen yrittämään samaa, mulla kävi niin että kun kokeilin nokian kuulokkeita samsungin puhelimeen, melkeen koko puhelin crashas. Se itestää laitto jonku kappaleen soimaan esim. 2 sekunniksi sitten lopetti sen ja aukas eri kappaleen jne.
     

Jaa tämä sivu