1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xboxin päivitysongelma (Modattu)

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi sladdie 11.09.2011.

  1. sladdie

    sladdie Member

    Liittynyt:
    11.09.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo-o, taisin saada oman boxini pahasti sekaisin enkä oikein tiedä miten pitäisi toimia.

    Tilanne: Modautin noin 2 vuotta sitten boxini modauspalvelua tarjoavalla henkilöllä. En ole tietoinen minkä modin hän on boksini sisään laittanut. En ole pelannut pelejä netissä joten boksi ei ole pariin vuoteen itseään päivitellyt. Nyt kuitenkin ajattelin että voisin Dead Islandia pelata cooppina netin välityksellä, joten ostin sen aitona ja ajattelin kokeilla alotella ensin yksinpeliä. Peli halusi päivittää boksia, ja annoin sen niin tehdä. Päivitys kuitenkin jäi jumiin puoleenväliin. Levyn ottaminen pois ei auta, nyt aina kun käynnistän boksin koittaa se päivittää itseään tuosta puolesta välistä eteenpäin.

    Luin netistä jotain sen suuntaista, että koska boksissani ei ollut aiempia päivityksiä pohjalla ja sen sijaan joku piraattifirmware (en näistä paljoa ymmärrä) ei boksi kykene nyt päivittämään itseään ajantasalle. Mitä ihmettä tolle nyt on tehtävissä? Avasin boksin ja sain selville, että siinä on LiteOnin 74850C version DVD-asema.

    Onko koko boksi nyt siinä kunnossa että sen voi heittää järven pohjaan vai onko tämä vielä pelastettavissa?

    Olen uusi täällä Afterdawnissa niin en tiedä keskustelun sääntöjä. Jos täällä ei saa keskustella modatusta tuotteesta pyydän anteeksi, silloin tämän voi poistaa.

    Jos joku voisi auttaa tai kertoa jonkun paikan missä saan boksin korjattua olisin kiitollinen. Asustelen itse PK-seudulla.
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Itse en ole kyllä edes kuullut tuollaisesta ongelmasta. "Uusin" päivitys kyllä päivittää tuon DVD-aseman firmwaren. Jos vika johtuu siitä että sinulla on liian vanha CFW asemassasi niin sinun pitäisi tehdä näin.

    1: Päivitä asemaan uudempi CFW.
    2: Päivitä konsoli
    3: Asenna asemaan uudelleen CFW.

    HUOM: Homma on paljon vaikeampaa jos et ole säilyttänyt DVD-avainta.

    Kokeile myös ottaa kiintolevy irti ja katso yrittääkö konsoli päivittää itseään vielä käynnistyksen yhteydessä.
     
  4. sladdie

    sladdie Member

    Liittynyt:
    11.09.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tajunnut DVD:n avainta kysyä tietooni silloin kun modautin boksini joten tuokin on iso ongelma. Käytännössä tuskin pystyn itse tuolle tehdä yhtään mitään. Onko tiedossa ketään joka PK-seudulla rahaa vastaan voisi tuon päivittelyn hoitaa?
     
    Viimeksi muokattu: 15.09.2011

Jaa tämä sivu