1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xboxin modaamisesta kysymyksiä

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi Rextox 12.02.2006.

  1. Rextox

    Rextox Member

    Liittynyt:
    22.02.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On nyt hieman hakusessa tämä modaus homma, joten ajattelin hieman täällä kysellä niitä.

    1. Mitä Xboxiin oikeastaan edes "lisätään", jotta poltetut pelit toimisivat koneella?

    2. Tarvitseeko siihen sitten hankkia kovalevy, jotta voisi pelata poltettuja?

    3. Ja se tärkein, onko tällaisella taviksella minkäänlaisia taitoja osata itse modata boxia? Eli kuinka vaikeata se on?
     
  2.  
  3. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 12.02.2006
  4. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. Xboxiin lisätään modpiiri millä saadaan varmuuskopio pelit toimimaan, vaihtoehtoisesti xbox voidaan softamodata eli boxiin ei tarvitse lisätä silloin mitään.

    2. Ei tarvitse hankkia isompaa kovalevyä, Varmuuskopiot toimivat myös levyltä. Kovalevy vain helpottaa ettei tarvitse levyjä vaihdella kun on useampi peli kovolla, pelin vaihto käy lennosta.

    3. Jos osaa kolvia käsitellä niin kokeilla voi, mutta suositeltavaa on modauttaa liikkesä.

    Tarkemmin noista kysymyksistä on varsinkin noilla tdubelin sivuilla.

    Edit: Temi ennättikin jo pistää lyhyemmän tekstin siinä välissä kun itse vielä kirjoittelin:D
     
    Viimeksi muokattu: 12.02.2006
  5. Rextox

    Rextox Member

    Liittynyt:
    22.02.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä tuo softmodaus sitten on? Tai siis kuinka se käytännössä tehdään? Kolvia kun en omista, enkä ole mikään ammattilainen sen kanssa niin itse en ainakaan varmaan mitään modpiirejä ala lisäilemään.
     
    Viimeksi muokattu: 12.02.2006
  6. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. Rextox

    Rextox Member

    Liittynyt:
    22.02.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, softmodaus oli minulle liian vaikean näköistä, joten ainoaksi ja parhaimmaksi vaihtoehdoksi taitaa jäädä konsolin postitus johonkin firmaan. Modpiiriin voisi ehkä lähettää, vai onko kuinka luotettava paikka?

    Mutta kiitos vastauksista kuitenkin.
     
  8. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tällä hetkellä on suositeltavampaa lähettää laite cheapestmodiin, tulee halvemmaksi ja nopeammin hoidettua. Modpiiri.comissa kuulemma paljon ruuhkaa.

    Tsekkaappas tuo linkki --> http://www.cheapestmods.com/cmfin/product.php?i=30

    Siinä on vähän tietoa.

    Ja kannattaa ehdottomasti ottaa piiriksi SmartXX LT OPX V1 tai V2, koska ovat parhaita noista halvoista piireistä. Ja jos kalliimpaa meinaat niin SmartXX V3 sitte.
     
    Viimeksi muokattu: 12.02.2006
  9. Maniche

    Maniche Guest

    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.02.2006
  10. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ruuhkan takia ei ole nopeampi, voi mennä kuukausi ennen kuin saa laitteen takaisin.
     
  11. Maniche

    Maniche Guest

    Xbox koneiden kanssa tuskin on ruuhkaa, oma koneeni tuli parin päivän toimituksella. Cheapestmodsista on koneita odoteltu kuulemma useita kuukausia.

    On 5 euroa halvempikin, niin suosittelen ehdottomasti:
    http://www.modpiiri.com/?sivu=asennuspalvelu
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.02.2006
  12. pikkupet

    pikkupet Member

    Liittynyt:
    12.12.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä vois ostaa muuten tommosen modi piirin??
     
  13. Mahko

    Mahko Member

    Liittynyt:
    21.07.2004
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    no vaikka tuolta---->http://www.modpiiri.com/?sivu=paasivu
     
  14. zeroxzen

    zeroxzen Member

    Liittynyt:
    13.11.2005
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mä olen sitä mieltä että kannattais softamodata mutta jos ei taho/jaksa säätää tai edes lukea noita ohjeita kunnolla nii mikäs siinä osta vaan piiri jaa nii katoikko sä sen aloittelijan jutun sieltä tdubelin sivuilta ?
     

Jaa tämä sivu