1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xboxi autoon?

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi mcmopo 01.05.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli tarkoituksena olisi saada boxi toimimaan autossa. Aikoinaan minulla oli loota autossa ja se toimi vallan mainiosti, silloin minulla kumminkin oli muutaman sadan euron laadukas inverteri. Jonkunaikaa sitten inverteri kunninkin otti ja hajosi. No minä menin kauppaa ja ostin 50€ euron inventerin ja huomasin että kone ottaa aika paljon häiriötä inverteristä. Tämän takia menin kauppaan ja ostin erimerkkisen inventerin ja sama häiriö tuli taas.

    Etsin vikaa todella pitkään kunnes keksin syyn. Vika on siinä että halvemman luokan inverterit tekevät kanttiaaltoa siniaallon sijaan. Eli on kumminkin olemassa joitain halvemman luokan inventereitä jotka tekevät siniaaltoa, mutta ongelmana on se että paketeissa ei ole minkäänlaista merkintää siitä.

    Eli tietääkö joku toimivaa halvemmanluokan inverteriä mistä ei tule häiriötä, vai onko ainut keino ostaa auton pc:n virtalähde ja modata se siihen kiinni?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu