loin ps3 puolelle keskustelun mutta haluaisin että myös xboksinkin käyttäjät kävisivät päivittämässä nykyhetkistä tilannetta konsoleitten erosta (netti, poltetut pelit/ei cd:tä, ja tulevaisuuden osalta jtn lisä ominaisuuksia tai osia? http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-204/ps3_vs_xbox_360-879581/ kiitoksia ajastanne
Xbox on ainaki |--------------------------------------------------------------------------------------------------------| noin paljo parempi ku PS3 !!!!!
Itse ostin PS3 slimin eka ja sitten ton Xbox 360 S:n kun se tuli kauppoihin. Jos nyt pitäs toinen valita, niin en sekuntiakaan epäröisi: ehdottomasti xbox. Perusteet: 1) paremmat pelit mun makuun (left 4 dead, mass effect, jne.) 2) jotenkin vaan parempi toi verkkopelaaminen / live-yhteisö verrattuna PSN 3) ehkä toi ohjain kuitenkin on parempi kuin pleikan (vaikken sitä myönnä ääneen) 4) erittäin toimiva live-marketplace verrattuna Sonyn vastaavaan 5) boxin achievementit on fiksummin toteutettu kuin pleikan trophyt Pleikassa ainoa hyvä puoli on blu-ray leffat, mutta siihen se sitten jääkin. Tää onkin syy, miksi pleikka on olkkarissa ja xbox on työhuoneessa. Edit: lisätään vielä, että waretettujen pelien toimivuudesta ei mitään tietoa, koska mä ostan pelini. Toki se on vähän väärin, että peleistään saa ottaa backuppia siltä varalta, että originaalille levylle käy kalpaten.