niin kumman ostasin, listaan tähän nyt hyvät ja huonot puolet kummastakin....... XBOX 360 +aika halpa +halvemmat pelit kuin ps3(luulisin) +olen kuullut että on hyvä netti pelaaminen -xbox liven vuosi/kuukausi maksu -red ring of death? PLAYSTATION 3 +ilmainen netti yhteys/pelaaminen +hyvät pelit -kalliit pelit!!!! -50-130Euroa kalliimpi kuin 360 toisoisin pikaisia vastauksia XD.... kiitos.
No suoraan sanottuna noista lastenviosta kuten Red ring of death on päästy jo eroon eikä niitä esiinny enää uusissa konsoleissa. Live on kyllä maksullinen, mutta siitä ei nyt niin montaa euroa köyhdy vuodessa. Eli voisin sanosa tällaisen neuvon. Katso pelitarjonnasta kumman tarjonta miellyttää sinua enemmän ja osta sen mukaan. Kumminkin pelit on niitä jotka ratkaisevat. Jos pidät enemmän PS3:n pelitarjonnasta niin osta silloin se, jos taas pidät enemmän xboxin pelitarjonnasta niin osta silloin se.
niin vielä kysyisin että kummassa on parempi grafiikka? kun luulisin että ps3 on parempi, mutta olen kuulltu kanssa että 360 on parempi graffu??????
grafiikat on yhtä hyvät. Boxilla paremmat joissain peleissä, ja pleikalla joissain. Osta se kumman peleistä pidät tai se mikä kaverillakin on niin voi yhdessä pelata
jep, se että jollain kaverilla on sama konsoli, on erittäin iso voima vetämään kyseistä konsolia kohden. Yksin ei ole kiva pelata moninpelejä!
Keskiarvoltaan X-boxilla paremmat grafiikat. X-boxilla on tuo Live ihan loistava. Haen vähintään kerran kuukaudessa pelin livestä. Esim. Monkey Island 1, Bouble bouble NEO.n jne... Muutenkin kaverien kanssa pelaaminen onnistuu niin törkeen helposti. Olen ollut todella tyytyväinen 360:seen.
xbox on loistava konsoli paremmat pelit ja enemmän verrattuna ps3 ja xboxiin on tulossa ble ray soitin vielä mulla on kohta 3 vuotta vanha xbox 360 ja hyvin toimii vieläkin pari kertaa avassu koneen ja putsannu ja kotelon maalasin helmiäis vihreeksi