1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox360 tarvike sata kiintolevy.

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Valittaja 31.12.2005.

  1. JaspaJami

    JaspaJami Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    720
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Shadow, se oli aika vaikea asia todistaa =) Olisin voinut todistaa sen vain ja ainoastaan sillä että oltaisiin treffattu jossain. Mutta kuniioitus sinua kohtaan nousi kun myönsit asian.

    Tuleeko tuo SeniorMember status muuten mitenkä, kun tuntuu että en mää nyt kovin montaa viestiä ole tänne kirjoittanut. Pitkään olen kyllä ollut liityneenä.

    No asiaan palatakseni. XBOX360:n en ole oikeastaan päässyt vielä tutustumaan, mutta noita ulkosia kovalevy on tosiaan itsekkin helppo kotaa ide levyn ympärille. Joskin hinnat on valmiillakin seteillä nykyään aika edullisia niin en ole varma sen kannattavuudesta.
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jees, nythän oli kyse kaippa siitä miten korvata alkuperäinen kiintis.
     
  4. Valittaja

    Valittaja Guest

    Shadown jos siis tarkotit sinun ja downloadin väittelyitä niin kyllä minun mielestä sinä olit pätevämpi, eli samaa mieltä
    Ja tässä topicissa niin kyllä sää oikeessa oot jos taasen sitä tarkoitit.

    PS. Ei oikeen auennu toi viesti mulle :D

    EDIT: Siitäpä kyse oli.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 12.01.2006
  5. JaspaJami

    JaspaJami Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    720
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu alkuperäiseen kinttiikseen ei varmaan ole vielä paljon kajoomista. Ehkä tulevaisuudessa. Ja se tuskin on NTFS tai FAT32. xFAT on varmaan tällä hetkellä se parasveikkaus joskin onhan ne voineet keksiä taas jonkun uuden tähän.

    Mutta tarkoitinkin jos haluaa sen ulkoisen USB kiintolevyn, mistä oli jotain puhetta myös tossa aikasemmin.

    ELi kyllä se Shadown ihan asiaa puhuu.
     
    Viimeksi muokattu: 12.01.2006
  6. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ainakin sillon tällön.
     

Jaa tämä sivu