1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox360 Peli ongelma

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Suomen 20.05.2010.

  1. Suomen

    Suomen Member

    Liittynyt:
    04.05.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen modannut boksini firmwiren 1.51seen. mutta poltetut pelit eivät toimi, aidot toimivat. levyinä käytän verbatim dvd-r dl levyjä. boksi sanoo vain että puhdista levy. mitä pitäisi tehdä?
     
  2.  
  3. hallu1984

    hallu1984 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2008
    Viestejä:
    235
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    lopettaa waretus ja ostaa aitoja pelejä!
     
  4. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    hallu1984 jos ei osaa auttaa niin voi olla hiljaa. Mutta sitten itse asiaan. Millä ohjelmalla olet polttanut levyt, mitä ohjeita olet käyttänyt ja millä nopeudella olet polttanut levyt? Itsellä tuli aikoinaan samanlaista ongelmaa huonommilla levyillä. Mutta en kyllä usko että nuo levyt on tässä ongelma. Verbatimin levyt on yleensä kaikkein luotettavimpia. Itse epäilen että olet polttanut levyt väärin tai asemasi tekee erittäin huonoa polttojälkea.

    Vielä semmonen homma että tunnistaako boksi pelit? Eli lukeeko valikossa pelin nimi niinkuin aidoilla...jne? Jos boksi tunnistaa pelit niin kokeile kopioida peli kiintolevylle tai yritä syöttää peliä koneelle useampaa kertaa (levykelkka ulos, kiinni, ulos ja kiinni...jne). Jos jollain kaverillasi on modattu asema niin kokeile jotain hänen peliä minkä tiedät varmasti toimivan.
     

Jaa tämä sivu