1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

XboX360 ohjain SOUTHPAW :ksi?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Wilster 23.07.2008.

  1. Wilster

    Wilster Member

    Liittynyt:
    30.09.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan kellään tietoa saako mistään ostettua ohjainta xbox360:lle, joka olisi "modattu" southpaw:ksi(olen olettanut ettei kyseessä ole homma josta ei täällä saisi kysyä/puhua)? Joitain ulkomaisia paikkoja kai on ainakin, mutta Suomesta? Itse en mielellään lähtisi availemaan ohjainta ja tekemään juotoksia piirilevyyn...tosin ohjeita löytyy kai siihenkin. Jos jollain tämän palstan lukijoista on taitoa tähän hommaan niin voin kyllä yhden ohjaimen lähettää "huoltoon".

    Joo, voisin opetella pelaamaan southpaw-modea tukemattomat fps-pelit ihan default-modena, mut näin vanhempana on vaikea oppia uutta...:)

    Jos kysymys on turha ja ongelmaan löytyy joku helpompikin ratkaisu niin haukkukaa idiootiksi. Tulipahan kysyttyä.

    Kiitos.
     
  2.  
  3. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    en kyllä ole kuullut että onko tuohon mitään yritystä joka tekee, toki voit johonkin huolto palveluun mennä kyselemään jos tekisivät.. niin siis southpaw tarkoittaa sitä että nuo tatit on niin kun eritavalla? siis tähtääminen/liikkuminen on eritavalla? ei tuo kovinkaan vaike ole tehdä, muuten ikävä kyllä suostu toisen ohjianta ruveta modaanamaan, jos jokin menee pieleen, mutta voin toki ohjeet tehdä jos itse haluat sen suorittaa...
     

Jaa tämä sivu