1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox360 nettiongelmia(todennäköisesti UPnP tai nat)

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi noro89 09.01.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. noro89

    noro89 Member

    Liittynyt:
    09.01.2011
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo moro. Eli siis meen suoraan asiaan, eli kun käynnistän xboxin ja laitan black ops:in sisään, meen multiplayer ja valikosta koitan laittaa jonkinlaisen pelityypin jota pääsisin pelaamaan, niin tämä vain etsii ja etsii servereitä mutta ei yhdistä, ja jos joinaan kaverien kautta, nettini on kammottava, punaisella kokoajan, lagaa todella paljon. Mutta tämä tapahtuu vain joskus, ehkä viikon tai kahden välein. Olen katsonut videoita Youtube:sta ja foorumeita täältä, eivätkä ole auttaneet yhtään, joten miten saan toimimaan nettini siten että voin rauhallisesti pelata. Yritin jo zyxel:in kautta mennä vaihtamaan niitä asetuksia mutta en todellakaan muista salasaani siihen ja jos menen sillä salasanalla sisään joka siinä on autom. se ei anna minulle niitä muita vaihtoehtoja joista pääsisin itse käsiksi noihin, eli onko jotain toista keinoa tai pystyykö mitenkään ohittamaan salasanaa?

    Kiitos.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu