1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox360:n kovalevyn sisältö tietokoneen kovalevylle

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi TheAlexi 18.07.2010.

  1. TheAlexi

    TheAlexi Member

    Liittynyt:
    22.08.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. beget

    beget Regular member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    646
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Ensi kerralla otsikoi viestisi paremmin. Hmm.. on ehkä historian toiseksi huonoin otsikko heti apua-otsikon jälkeen.

    Miksi tuo liike möisi tuota tuotetta jos se ei toimisi? Kyse ei ole mistään perävalotakuuliikeestä, vaan oikeasta kaupasta joka vastaa tuotteistaan. Voi siis suoraan olettaa, että jos se on myynnissä, se toimii.
     
  4. JarkkoSE

    JarkkoSE Member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aika outo otsikko.
     
  5. TheAlexi

    TheAlexi Member

    Liittynyt:
    22.08.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo otsikko on kieltämättä erikoinen mut sitä vaan joskus on kuullu semmosta juttuu et niitä ei vois siirtää koneelle millään tavalla ei ees tolla mut se kai oli joskus ikuisuus sitten kun törmäsin siihen foorumiin. Ja sori otsikosta. Harmi ku sitä ei voi muuttaa.

    EDIT: Löysinpäs kohan josta voi muuttaa pääotsikkoa. En oo kovin hyvä hoksaamaan mut pikku ettimisellä se löytyy
     
    Viimeksi muokattu: 18.07.2010
  6. point05

    point05 Member

    Liittynyt:
    16.11.2008
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tietääkseni Xboxille keväällä tulleen päivityksen ansioista kaikki demot, seivitiedostot ym toimivat USB tikulta myöskin. Joten ilman käytännön kokemusta suosittelen kokeilemaan xbox kovalevy -> usbitikku, usbitikku -> tietokone.
     
  7. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä luullakseni toimii, mitä itse olen lukenut. Ei kumminkaan kokemusta ole.. hintoja vertaile kumminkin, jossain muistan nähneeni halvemmallakin.
     
  8. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Noitakin on monta mallia, mutta tietääkseni noiden pitäisi toimia moitteettomasti. Itsekin olin ajatellut tuollaista, mutta uuden päivityksen ansiosta en tarvinnutkaan enää (siirtelin lähinnä tallennuksia). Aikaisemmin liitin kovalevyn tietokoneen satapiuhaa joka myöskin toimii (hieman ehkä vaivalloisempaa).

    Toimintahan tuossa perustuu siihen että tuo tekee xboxin kovalevystä ulkoisen kovalevyn, minkä voi avata erillisellä ohjelmalla (xplorer360...jne).
     
  9. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tätä en tiennytkään ja on odotettu! pitkään meinannut ostaa muistikortin savejen siirtämiseen, mutta nyt ei tarviikaan ja säästyi monta kymppiä. tosin näköjään usb tikulta ei saa niitä kylläkään ainakaan ihan helposti koneelle.
     
  10. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Tallennukset ovat allekirjoitettuja, eli et voi siirtää niitä toiseen Xbox Live tiliin. Joissani peleissä on lisäksi käytössä tarkemmat syynäykset save-tiedostoissa, kuten esimerkiksi Forza Motorsport 2:ssa, jossa pc:lle tallennettu savetus "korruptoituu" saman tien kun käynnistät pelin, eli vain boxin kiintolevyllä/tms. oleva uusin savetus toimii.

    Lisäksi niitten savetusten/yms. kanssa pelleily saattaa johtaa Xbox LIVE tilin jäädyttämiseen, gamerscoren nollaukseen tai muuhun ikävämpään reaktioon Microsoftin puolelta.
     
  11. Arazor

    Arazor Guest

    Itse olen käyttänyt tällaista kovalevyadapteria jolla saa siis Xbox 360:n kovalevyn tiedostot erittäin näppärästi tietokoneelle ja voi vaikka saveja muokkailla:
    http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=658&ak=1&cid=15

    Kympin halvempikin kuin tuo 360 XPORT DATEL josta minulla ei ole kokemusta.
     

Jaa tämä sivu