1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox360:lle poltettu peli ei käynnisty

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Gebaani 13.11.2009.

  1. Gebaani

    Gebaani Member

    Liittynyt:
    13.11.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli yritän polttaa borderlands peliä xbox360:lle ja se ei millään ota onnistuakseen, vaikka olen polttanut jo vajaat 20 peliä onnistuneesti. Omistan iextreme 1.51:llä modatun lite-on boxin. (Luulisin, koska pystyn pelaamaan Red Faction: Guerrilla ja X-Men Origins Wolverine pelejä, jotka ovat wave3 suojattuja.) Olen yrittänyt melkein kaikkia eri polttotapoja, levymerkkejä(Verbatim,Imation,Memorex..) ja ohjelmia(DVD Decrypter,ImgBurn,XBC,CloneCD) mikään ei onnistu. DVD+R DL:ä olen tuhonnut jo melkein 10 kun en suostu luovuttamaan:D Kun laitan levyn sisään Xboxi pitää epämääräistä "ronksutusta" ja sanoo: Disc is unreadable, eikä kone edes tunnista mikä peli se on. Ruudussa lukee vain "play game". abgx360:senkin mukaan kaikki pitäisi olla kunnossa.
     
  2.  
  3. litte

    litte Regular member

    Liittynyt:
    16.04.2004
    Viestejä:
    427
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    oliko peli region free? itse olen huomannu että vain region free pelit toimii omassani. ja levyt oltava DL+ levyjä. nyt ei ole monikaan peli toiminut joten konsolin firmware on päivitettävä uuteen.
     
  4. Gebaani

    Gebaani Member

    Liittynyt:
    13.11.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On se region free ja levyissä nyt ei ainakaan ole mitään vikaa, kun olen niillä samoilla ennenkin poltellut. Olen ladannut pelistä useammankin version siltä varalta että torrentissa olisi jotain vikaa, mutta sekin puoli näyttäisi ikävä kyllä olevan kunnossa. Alkaa olla järkevät selitykset vähissä:/
     
  5. Gebaani

    Gebaani Member

    Liittynyt:
    13.11.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ogelma selvisi.. Ja se johtui tietokoneen levy asemasta. Jonkun takia se vaan lakkasi polttamasta kunnolla. kaverin luona kun poltin toimi heti. Paska kone
     

Jaa tämä sivu