On se vaan kiva vertailla pelejä jotka ovat luultavasti samoilla tekstuureilla tehtyjä ja sen mukaan rakentaa mielipidettä. Toisekseen kannattaa joku vuosi odotella ennenkuin puhuu mitään paremmuudeesta ja eroista.
Tässä vinkki ylikuumenemiseen: Palstoilla tarjottiin ratkaisuksi muun muassa virtalähteen ripustamista langalla ilmaan siten, että ilma pystyisi kiertämään sen ympärillä. Viite: http://mikropc.net/uutiset/index.jsp?categoryId=atk&day=20051207#w200512070150338684
mitähän mahtaa tulla ku yhdistää 25v tv ja xbox360 ei scarttiaa .videojen kautta kaikki digit ja dvd't on videoissa LOL
Eli ensimmäinen kerta kun XO jumahti olin Perfect dark valikossa ja kaiuttimista kuului krääh ja jumahti täysin.Eikä toi ole varmasti lämmöistä kiinni koska tää mun huone on melkein jäässä Toivottovasti ei ala kovin useasti tekemään tuota kuva:http://img474.imageshack.us/img474/8853/img42196ad.jpg
Itselläni kaatui PGR3 tossä äsken. Ruutu vain "lasittui" paikalleen ja mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Ohjain ei totellut, mutta virtanapista kone sammui.
Itse kuulun näköjään sankarilliseen 3% sillä 3kuuskymppiseni kaatui tänää, jumittui peliä pelatessa ja nykyään ei edes käynnisty... muutaman kerran on peli jumittunut aiemmin ja se näköjään enteili tulevaa, lievästi v*tuttaa mutta gigantti korvaa tai itkee ja korvaa. 3% mahdollisuus stna, pitäisikö ruveta lottoamaan? no aina ei voi voittaa... kyllä uudensukupolven konsoli 3kk "hyvin" toimi...
boksi voittaa ps:n millon ja mis vaan (/jopa äänekkyydessä) hyvä laite on ja ei ole kaatuillut....toisin kuin ps2....
kaatuileehan se tietokonekkin vähänväliä, joten kaippa se konsolillakin on ihan normaalia. Varsinkin kun x360 muistuttaa aikalailla tietokonetta
Minun upouusi 360:ni ainakin toimii kaatuilematta tai muuten sekoamatta. =) Kaikki valittavat että 360 sekoaa yms..? Varmasti sekoaa jos ei osaa käsitellä koneita, tai jättää ylikuumenemaan. Olen huomannut että 360 kuumentuu nopeasti, joten pidän aina pelatessa taukoja että kerkeää jäähtyä. Jotkut friikithän ne pelaa vuorokauden putkeen ja boksi on sitte jo nii kuuma että vois lihaa grillata.