1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox modaus kusi

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi villeboy 09.06.2004.

  1. ari65

    ari65 Guest

    joo ei se riitä että saat sen langan noin siihen reikään,vaan kontakti pinnat on sen reiän ympärillä,eikä siinä reiässä
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu mutta se lanka onkin sovitettu niin, että se on hiukan tiukka jolloin se ottaa kontaktin. Ja sinällään tästä aiheesta on turha nahistella, koska olen ihan itsekkin niitä asiakkaan tahdosta asentanut noin ja ne ovat toimineet. Johtu se sitten mistä vaan. Toki itse haluaisin juottaa aina, mutta rahan takia teen mitä vaan.
     
  4. ari65

    ari65 Guest

    no miksi jotain edes ei voisi tehdä kunnolla,vaan pitääkö aina menneä sieltä missä aita on matalin,itse olen työssäni oppinut että kaikki kannattaa tehdä mahdollisimman hyvin,silloin kaikki on tyytyväisiä,eikä tule sanomista,ja olen edelleen sitä mieltä että se johdon pelkkä painaminen siihen reikään on aika epätoinen teko,toki on ymmärettävää että se on 100% helpompi teko kuin raaputtaa lakat pois,ja juottaa se mikä jo sinällään vaatii hieman taitoa,koska tilaa on todella vähän
     
  5. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin kuten sanoin jo, että minähän juottaisin, mutta jos kaveri sanoo että MINUN koneeseen asennetaan piiri ilman juotoksia, koska MINÄ maksan RAHAA. Niin minähän teen työtä, kun käsky käy. Se on minun työtä. Et minä ainakin olen sen verta asikaspalveluhenkinen. Muista en tiedä. Ja oli miten oli ihan hyvin noi on toiminut muutamia tapauksia lukuun ottamatta. Ja toisekseen jollei omista joko välineitä tai pelkästään ammattitaitoa kolvata sitä ja on mahis laittaa se konetta rikkomati lähes 100% niin mitä sinä tekisit? Melkovarmasti laitat ilman juotoksia vaikka olisikin huonompi vaihtoehto.
     
  6. ari65

    ari65 Guest

    täytyy myöntää että näin olisi,mutta tuskin sitten antaisin sellaiselle modattavaksi
     
  7. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Heh aika veikko olet..tarkoitin siis, jos joku itse haluaa modata koneensa juottamati....
     
  8. ari65

    ari65 Guest

    sano muuta
     

Jaa tämä sivu