1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox Live -Silver kysymys.

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Manville 29.01.2009.

  1. Manville

    Manville Member

    Liittynyt:
    29.01.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mitä tarvitaan asentamaan Xbox Live -Silver taso? Mitä tavaroita siihen tarvitaan? Auttakaa idioottia. Tein pelaajaprofiilin ja yritin liittyä, ei toiminut. Luki vain, että "Can't Connect". Tarvitaanko siihen nettiyhteyttä?

     
    Viimeksi muokattu: 29.01.2009
  2.  
  3. seppoz678

    seppoz678 Member

    Liittynyt:
    23.12.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tietenkin siihen tarvitaan nettiyhteys, eikös nimenomaan kyse ole LIVE accountista? :D Elikkä pistät vaikka nettipiuhalla kiinni modeemiin ja sitte koitat uudestaan. Jos ei onnistu ni mee sinne johonki connection asetuksiin ja paina test connection, mulla ainaki lähti sen jälkeen pelittään.

    Ja sit viel et jos sun boksi on uus ni saat 1kk ilmasen Gold jäsenyyden...
     
  4. Manville

    Manville Member

    Liittynyt:
    29.01.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, kiitosta vaan. Tuo oli kyllä tyhmä kysymys minulta. :D Kyllähän minä tiesin, että siihen tarvitaan nettiyhteyttä. En tiedä miksi edes kysyin sitä. Täytyy kokeilla kun pääsee taas xboxin luo.
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2009
  5. Manville

    Manville Member

    Liittynyt:
    29.01.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, vastaan tuli taas uusi ongelma. Sain kyllä Liven toimimaan, mutta en profiilia, koska kone väittää joka kerta että palvelu ei ole käytettävissä ja yritä myöhemmin uudelleen. Minulla on Hotmail-osoite, mutta en tiedä mikä on vikana.
     
  6. sudenuni

    sudenuni Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2006
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Entäs jos herra menisi xbox.com sivulle lukemaan kuinka live käyttäjätili otetaan käyttöön.

    Aika monesti joudut tänne palaamaan jos jokaiseen askeleeseen tulet kysymään vastauksen =) Siellä saat myös luotua itsellesi pelaaja profiilin jne jne
     

Jaa tämä sivu