1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox, korvaako hyvän peliPC:n, voiko pelata näppiksellä ja hiirellä

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi pete228 13.04.2012.

  1. pete228

    pete228 Member

    Liittynyt:
    13.09.2010
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve

    Tuli tässä mieleen, kun ajattelin ostaa lumian ja jos vaikka tulisi kylkiäiseksi Xbox 360 (tuskin tulee Suomessa, mutta jossitella voi). Käytössä on halpiskannettava, jolla hoidan koulu- ja työjutut. Olen ajatellut ostaa uuden pelikoneen tulevaisuudessa, mutta korvaisiko xbox360 PC:n grafiikoiltaan ja näyttävyydeltään(BF3) , sanotaan n. 700-1000€ arvoisen koneen? Ja puhun BF3 pelaamista silmällä pitäen.

    Ilmeisesti Xpox pelaaminen onnistuu hiiren ja näppiksen avulla jonkin XIM3-adapterin avulla. En aio pelata ohjaimella ikinä, edes kokeilla. JOten jos se ei onnistuisi, ei xbox tulisi kyseeseen.
     
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    XBox360 on jo aika vanha laite, tehot ja suorituskyky eivät varsinaisesti ole verrattavissa nylyaikaiseen peli-PCseen. Vaikka peli onkin pohjimmiltaan sama, on konsoliversiossa tehty myönnytyksiä konsolin tehojen suhteen, jotta peli pysyisi pelattavana vaikka rauta ei ole enää niin tuoretta.

    Pelaaminen onnistuu kyllä mainitsemasi adapterin avulla, mutta en itse ainakaan jättäisi boxin ohjainta pois laskuista ihan vaan sen takia että haluat pelata näppäimistöllä ja hiirellä. Kyseinen ohjain on hyvä vaihtoehto näbikselle ja hiirelle, se on tarkka ja varmatoiminen ja toimii PClläkin jos siihen hankkii sopivan USB-vastaanottimen. Käyttötuntumaltaan se on täysin eri luokkaa kun PCn halvat pädiohjaimet. Sitäkin kannattaa ilman muuta kokeilla, ja päättää sitten onko kannattavaa ostaa tuo adapteri.
     
  4. pete228

    pete228 Member

    Liittynyt:
    13.09.2010
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos vastauksesta

    Katselinkin youtubesta videoita Xpox ja BF3 eikä se ollut niin kaunista katsottavaa kuin PC:llä pelattuna. Tietysti voisi odottaa xpox 720 (?). Ei vaan millään jaksaisi alkaa konetta päivittämään, ja halvemmaksi tulisi poksi.

    Olen kokeillut pelata xpox ohjaimella, olen pelannut myös muilla ohjaimilla muutamia hetkiä ja todennut ettei niillä pääse hiiren ja näppiksen tasolle millään. En vain ole tottunu ohjaimeen eikä siihen totuttelu ole sen vaivan arvoinen.
     

Jaa tämä sivu